Goedemiddag
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
-
- Type: R1200RT
- Bijz: Ex politie motor
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Breda
Goedemiddag
Hallo mede-forum gebruikers,
Na een tijdje te hebben zitten mee te lezen zonder account, leek het me wel leuk en handig om toch maar een aanmelding te doen, zodat ik kan reageren / vragen stellen.
Momenteel rij ik een R1200RT 2014 (0430), ex politie, en hiervoor heb ik twee jaar een R1100RT 1996 gereden. Helaas liet de R1100RT veel te wensen over de laatste tijd om hij steeds meer kwaaltjes kreeg.
Hopelijk kunnen we elkaar hier een handje helpen met alles betreffende onze Boxertjes.
Met vriendelijke groet,
Mark Kurvers
Na een tijdje te hebben zitten mee te lezen zonder account, leek het me wel leuk en handig om toch maar een aanmelding te doen, zodat ik kan reageren / vragen stellen.
Momenteel rij ik een R1200RT 2014 (0430), ex politie, en hiervoor heb ik twee jaar een R1100RT 1996 gereden. Helaas liet de R1100RT veel te wensen over de laatste tijd om hij steeds meer kwaaltjes kreeg.
Hopelijk kunnen we elkaar hier een handje helpen met alles betreffende onze Boxertjes.
Met vriendelijke groet,
Mark Kurvers
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Re: Goedemiddag
Hallo Mark,
Van harte welkom op ons mooie
en bedankt voor je intro. Door de activering van je account kun je idd deelnemen in de verschillende topics. Ik zag daarin al een posting/vraag
Veel plezier hier en op je RT
Eilert
Van harte welkom op ons mooie

Veel plezier hier en op je RT

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
- PanEuRoel
- 2024
- Type: R1200RT
- Woonplaats of omgeving: HULST
Re: Goedemiddag
Dag Mark, van harte welkom op dit prachtige forum!!!
Heel veel plezier met je R1200RT en het forum.

Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!