Nieuw hier
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
-
- Type: R1250RT
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: West Brabant
Nieuw hier
Hallo allemaal.
Mijn naam is Frank, 61 jaar en woonachtig in het westen van Brabant.
Al bijna 20 jaar gaan wij (mijn vrouw en ik) met de motor op vakantie. Gecombineerd met af en toe een weekend Eifel, Ardennen of Noord Frankrijk rijden we jaarlijks ongeveer 15.000 kilometer.
Nu we wat minder soepel beginnen te worden krijgen we behoefte aan meer comfort en, vooral mijn vrouw, gemakkelijker op- en afstappen.
Onze motor was aan vervanging toe en daarom hebben we een proefritje gemaakt op een R1250 RT. Daar hoefde ik niet lang over na te denken dus over anderhalve week staat er eentje hier in de garage. Uit 2018 met 20.000 op de teller dus we kunnen er weer een paar jaar tegen.
Mijn naam is Frank, 61 jaar en woonachtig in het westen van Brabant.
Al bijna 20 jaar gaan wij (mijn vrouw en ik) met de motor op vakantie. Gecombineerd met af en toe een weekend Eifel, Ardennen of Noord Frankrijk rijden we jaarlijks ongeveer 15.000 kilometer.
Nu we wat minder soepel beginnen te worden krijgen we behoefte aan meer comfort en, vooral mijn vrouw, gemakkelijker op- en afstappen.
Onze motor was aan vervanging toe en daarom hebben we een proefritje gemaakt op een R1250 RT. Daar hoefde ik niet lang over na te denken dus over anderhalve week staat er eentje hier in de garage. Uit 2018 met 20.000 op de teller dus we kunnen er weer een paar jaar tegen.
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Re: Nieuw hier
Hallo Frank,
Van harte welkom op ons mooie
en bedankt voor je intro
Helemaal TOP natuurlijk dat je samen met je vrouw heerlijk aan het touren bent op jullie
Veel plezier hier en op de RT
Eilert
Van harte welkom op ons mooie

Helemaal TOP natuurlijk dat je samen met je vrouw heerlijk aan het touren bent op jullie

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
- PanEuRoel
- 2024
- Type: R1200RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: HULST
Dag Frank, van harte welkom op dit prachtige forum!!!
Heel veel plezier met je R1250RT en het forum.

Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
-
- Type: R1250RT
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: West Brabant
Dank jullie wel!
We hopen veel plezier t hebben van de RT en ook van dit forum.
We hopen veel plezier t hebben van de RT en ook van dit forum.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!