Even voorstellen: EddyPit

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

EddyPit

Even voorstellen: EddyPit

Ongelezen bericht door EddyPit »

Mijn naam is Eddy Pit en ben nu met mijn vierde jaar R1100RT bezig, een mooie blauwe uit 1995 met slechts 35.000 km op de teller. Destijds gekozen voor de RT vanwege zijn fantastische veercomfort zodat mijn vrouw, die rugproblemen heeft, weer lekker met me mee kan te toeren na het gehobbel op de Honda Magna VF700C die ik hiervoor had.

Ga binnenkort proberen zelf kleppen te stellen en motor te synchroniseren, ook de hoofdremcilinder van de voorremmen is weer aan de beurt om gereviseerd te worden, dit twee jaar geleden laten doen bij Motoport maar zweet helaas al weer door! ( Tips zijn uiteraard zeer welkom!)

Hoop op dit forum ervaringen en tips over deze prachtige motoren uit te kunnen wisselen met forumgenoten!

Groeten,

Eddy
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden

Re: Even voorstellen:

Ongelezen bericht door Berrybeer »

EddyPit schreef:Ga binnenkort proberen zelf kleppen te stellen en motor te synchroniseren, ook de hoofdremcilinder van de voorremmen is weer aan de beurt om gereviseerd te worden, dit twee jaar geleden laten doen bij Motoport maar zweet helaas al weer door! ( Tips zijn uiteraard zeer welkom!)
[welkom] Eddy!

Ik wens je veel leesplezier op dit forum...en wat die tips betreft....hier alvast de eerste : :D
waarom niet een keer een tochtje maken naar Amersfoort en daar de kunst de eerste keer afkijken bij Motorservice Amersfoort van forumlid Kenny? De koffie schijnt er ook geweldig te zijn..... _005
Stingray

Re: Even voorstellen: EddyPit

Ongelezen bericht door Stingray »

Van harte welkom op het forum en veel veilige km toegewenst op de RT.
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Even voorstellen: EddyPit

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hallo Eddy

[welkom]

Voor tips en raad ben je hier zeker aan het goede adres, de bereidwilligheid is best groot te noemen.
[groet]

Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”