Even voorstellen: EddyPit
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Even voorstellen: EddyPit
Mijn naam is Eddy Pit en ben nu met mijn vierde jaar R1100RT bezig, een mooie blauwe uit 1995 met slechts 35.000 km op de teller. Destijds gekozen voor de RT vanwege zijn fantastische veercomfort zodat mijn vrouw, die rugproblemen heeft, weer lekker met me mee kan te toeren na het gehobbel op de Honda Magna VF700C die ik hiervoor had.
Ga binnenkort proberen zelf kleppen te stellen en motor te synchroniseren, ook de hoofdremcilinder van de voorremmen is weer aan de beurt om gereviseerd te worden, dit twee jaar geleden laten doen bij Motoport maar zweet helaas al weer door! ( Tips zijn uiteraard zeer welkom!)
Hoop op dit forum ervaringen en tips over deze prachtige motoren uit te kunnen wisselen met forumgenoten!
Groeten,
Eddy
Ga binnenkort proberen zelf kleppen te stellen en motor te synchroniseren, ook de hoofdremcilinder van de voorremmen is weer aan de beurt om gereviseerd te worden, dit twee jaar geleden laten doen bij Motoport maar zweet helaas al weer door! ( Tips zijn uiteraard zeer welkom!)
Hoop op dit forum ervaringen en tips over deze prachtige motoren uit te kunnen wisselen met forumgenoten!
Groeten,
Eddy
- Berrybeer
- 2023
- Type: R1150RT
- Bijz: met alles d'rop & d'ran..
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Uden
Re: Even voorstellen:
[welkom] Eddy!EddyPit schreef:Ga binnenkort proberen zelf kleppen te stellen en motor te synchroniseren, ook de hoofdremcilinder van de voorremmen is weer aan de beurt om gereviseerd te worden, dit twee jaar geleden laten doen bij Motoport maar zweet helaas al weer door! ( Tips zijn uiteraard zeer welkom!)
Ik wens je veel leesplezier op dit forum...en wat die tips betreft....hier alvast de eerste :

waarom niet een keer een tochtje maken naar Amersfoort en daar de kunst de eerste keer afkijken bij Motorservice Amersfoort van forumlid Kenny? De koffie schijnt er ook geweldig te zijn.....

Re: Even voorstellen: EddyPit
Van harte welkom op het forum en veel veilige km toegewenst op de RT.
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Even voorstellen: EddyPit
Hallo Eddy
[welkom]
Voor tips en raad ben je hier zeker aan het goede adres, de bereidwilligheid is best groot te noemen.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Jos
[welkom]
Voor tips en raad ben je hier zeker aan het goede adres, de bereidwilligheid is best groot te noemen.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!