Ik kwam vandaag tegen...
een rode R1100RT, 08.40 uur en die draaide vanaf de N279 komende uit de richting Schijndel de A50 op richting Nijmegen..
Moderator: RT_Patrick
Vooral op 25 Aprildutchmidiman schreef:Lijkt mij wel leuk, en kan inderdaad een lang draadje worden.
Waarom alleen de eerste 4 posities? Kun jij ergens een kenteken opvragen en daaruit een adres of naam herleiden dan?dutchmidiman schreef:En als je een kenteken gezien hebt, alleen de 1e 4 posities doorgeven (ivm privacy).
Dat zal wel een witte met rood/blauwe striping geweest zijn... :lol:r850r schreef:met gele helm en jas gr Harry
..zo eentje kwam ik wel achter het CS Den Bosch rond 14.45 uur tegen in de 1200 versie....maar ja....die 'tellen' niet...toch?Paul cr schreef:Dat zal wel een witte met rood/blauwe striping geweest zijn... :lol:
Als ze een BMW RT rijden, hebben ze goed gereedschap en tellen ze wat mij betreft wel meeBerrybeer schreef:..zo eentje kwam ik wel achter het CS Den Bosch rond 14.45 uur tegen in de 1200 versie....maar ja....die 'tellen' niet...toch?
Hoezo? Mogen forumleden geen pech hebben dan?Big W(alter) schreef: Hopelijk geen forum member
Maar met een RT-Forumsticker op je kentekenplaat of een badge op je jack vast en zeker wél......Stingray schreef:Er wordt wel veel gespot in de omgeving van Nijmegen en Arnhem. Cuijk/A73/Bemmel/Huissen/Gelredome etc.......Ik zie er ook wel passeren op de Waalbrug in Nijmegen.
Ik rij er ook maar zal niet genoemd worden................ _002 _002 .... dat krijg je als je niet op een RT zit
Dit mis ik inderdaad ook hier............ als we nu allemaal gaan vertellen wat we hebben gezien. 8)Mis ik nou de mensen die roepen 'Ja, dat was ik!'?
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!