Motor; KLiK.Baird schreef:Ok, iets meer info over motorkleur/kleding kan dan handig zijn. Hoe ik rond rij is te zien op mijn avatar
Kleding; Zwart met gele BMW helm.
Moderator: RT_Patrick
Motor; KLiK.Baird schreef:Ok, iets meer info over motorkleur/kleding kan dan handig zijn. Hoe ik rond rij is te zien op mijn avatar
Zijn ze dat wel echt geweest dan?J vd B te V schreef:De motoren komen weer uit de winterslaap
Welke winterslaap?J vd B te V schreef:De motoren komen weer uit de winterslaap
John Beemer schreef:In Noord Holland diverse BMW types en overige motoren die achter elkaar reden.![]()
VRO Non-plus-Ultra in de baas z'n tijd... Dat wil ik ook welArjan W schreef:Vandaag op het traject tussen harderwijk en lelystad en squadron van de politie met o.a. R1200RT's op weg naar het politiecircuit.
Oei, dat is vast een strikvraag. Als jij met je BMW in Groesbeek bent geweest heb ik je gezien. Groesbeek is geen metropool met honderden R1200RTBostich10 schreef:Was t een zwarte of een grijze RT ?? ;-)
Toevallig had ik net mijn cam uitgezet, anders had ik de beelden nogBostich10 schreef:Zou zo maar kunnen. Opbouw was naast t gemeentehuis :-)
Daar zou ik ook nu ook willen zitten. Op de Trollstigen in mijn favoriete Noorwegen.mhovens schreef:Vandaag op de Trollstigen in Noorwegen een goud kleurige R1200RT. Ik zag pas toen je wegreed dat je ook een Nederlander was.
Om nog maar te zwijgen over het aantal GS'senFranky schreef:Gisteren Tilburg - Valkenburg via bochtige wegen, vandaag Mergellandroute en aansluitend binnendoor terug naar Tilburg. Verbazend hoeveel BWM-s en RT-s er op pad zijn
Toch wel zo'n BMW electrodinges???Jenny54 schreef: Ik stond ernaast op mijn scooter.
Jenny
Nee hoor, een doodgewone Sym Fiddle :lol:Wullum schreef:Toch wel zo'n BMW electrodinges???Jenny54 schreef: Ik stond ernaast op mijn scooter.
Jenny
Aha, was jij dat, niet te herkennen met die mooie helm en niet te vergeten bewerkte blauwe scooterJenny54 schreef:Nee hoor, een doodgewone Sym Fiddle :lol:Wullum schreef:Toch wel zo'n BMW electrodinges???Jenny54 schreef: Ik stond ernaast op mijn scooter.
Jenny
Yep, dat was ik. Jos zei al dat jij het geweest zou zijn.it's Micky schreef:Aha, was jij dat, niet te herkennen met die mooie helm en niet te vergeten bewerkte blauwe scooterJenny54 schreef:Nee hoor, een doodgewone Sym Fiddle :lol:Wullum schreef:Toch wel zo'n BMW electrodinges???Jenny54 schreef: Ik stond ernaast op mijn scooter.
Jenny
![]()
Groet,
Mick
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!