Gewoon een

Komop met die leuke voorjaarsplaatjes

Moderator: RT_Patrick
....kan deze jongen binnenkort gelukkig z'nPeter en Angelique schreef: Maar niet getreurd maart is begonnen dus..........................
Ik ook niet en ik woon ook nog heel dicht bij jou in de buurt.peijsj schreef:Nou Bert,
Zulke beelden heb ik nog niet gezien.
Berrybeer schreef:.........aan de andere kant......hoorde net op het journaal dat er een grote kans is dat er aanstaande zaterdag weer
10 tot 15 cm sneeuw ligt.... _003
....kei mooi.BeemerBert schreef:Berrybeer schreef:.........aan de andere kant......hoorde net op het journaal dat er een grote kans is dat er aanstaande zaterdag weer
10 tot 15 cm sneeuw ligt.... _003
Hier in het Zuiden vrijdag en zaterdag kans op neerslag, beetje natte sneeuw en vanaf zondag......![]()
http://www.meteomaastricht.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
En nog plek zat om te rijden in deze tijd van het jaar![]()
Groet, Bert
Niet de N281 nemen, maar de A76 volgen en dan afslag Kerkrade nemen. Is iets verder maar een stuk sneller en ook nog verdomd mooi (en 3 baansvioma schreef:Ik moest gisteren ff naar Kerkrade, maar de n281 bij Heerlen langs is zowiezo bijna onberijdbaar of er nu sneeuw ligt of nietWat een zootje daar Bert
Blijft nog zo tot Mei, ze hebben "even " nodig om een nieuw toplaag erop te leggen.vioma schreef:Ik moest gisteren ff naar Kerkrade, maar de n281 bij Heerlen langs is zowiezo bijna onberijdbaar of er nu sneeuw ligt of nietWat een zootje daar Bert
De Zumo, of beter gezegd MapSource, kun je zo instellen dat hij automatisch de N281 vermijd. Dat heb ik ook gedaan omdat ik in de omgeving van de weg woon en vrijwel altijd over deze weg moet zodra ik naar het noorden ga.vioma schreef:Ja dat is inderdaad beter , ik moest naar Decathlon en de zumo vond de n281 beter ,wat een trut die zumo :-)
Peter
Daar sta je dan s'ochtends vroeg in motorkleding. Klaar om naar je werk te gaan. Ik doe het rolluik omhoog en zie dat alles wit is.........sneeuw......oeps. Toch maar met de !JOS! wat zo kom ik de wijk niet uit op de beemer. De grote wegen zijn wel 'schoon' gepekeld. Morgen is er weer een dag. Morgen is het weer beemertijd.BeemerBert schreef:Vandaag de laatste sneeuw![]()
En voor iedereen die zich daaraan stoort:
http://www.dapickel.de/swf/dontworry.swf" onclick="window.open(this.href);return false;
![]()
Bert
...et voila....Stingray schreef: Dagelijks kunnen me ze op het werk van de motor afbikken en heb ik zeker een uur nodig om te ontdooien. _002
1 uur is toch lang met -5 graden.
Stingray schreef:Nou jongelui, afgelopen 2 weken nu al dagelijks met de motor en ik moet zeggen:
HET IS NOG GEEN LENTE!!!!! _003
Dagelijks kunnen me ze op het werk van de motor afbikken en heb ik zeker een uur nodig om te ontdooien. _002
Van mij mag het toch echt snel een 10 graden warmer worden.
Je hebt wat dat betreft ook gelijk. 's middags naar huis is goed te doen. Met het zonnetje erbij is het best lekker.BeemerBert schreef:Stingray schreef:Nou jongelui, afgelopen 2 weken nu al dagelijks met de motor en ik moet zeggen:
HET IS NOG GEEN LENTE!!!!! _003
Dagelijks kunnen me ze op het werk van de motor afbikken en heb ik zeker een uur nodig om te ontdooien. _002
Van mij mag het toch echt snel een 10 graden warmer worden.
Morgenmiddag mag je naar huis met plus 5 graden, dan toch 10 graadjes warmer als vanmorgen![]()
Komop nog een weekje en we gaan echt richting 10 graden.
En anders, lees mijn onderschrift eens![]()
Groet, Bert
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!