Aangezien op het punt sta een rt te kopen, leek het mij leuk hier op het forum wat rond te snuffelen. Sinds 2001 ben ik in het bezit van een r1100gs uit '94 en deze in ondertussen voorzien van 183.000km. De meeste kilometers zijn woon/werk, maar als er even tijd en ruimte is dat ga ik met mijn lieve vrouw op pad. Natuurlijk ook wel eens lekker sturen met een maatje is geen straf. Ik ben zelf 32 jaar dus zal ik waarschijnlijk 1 van je jongere rt forum gebruikers zijn. Ik hoop de toekomst wat meer ontspanning te zoeken in toerritten, dus mogelijk ook meer betrokken te raken bij de organisatie hiervan.
Ik hoop ook via mijn werkgever straks meer in de rij-instructie van motoren te mogen betekenen. Dus wat dat betreft heb ik een echt motor hart.

Mijn voorkeur voor de RT ligt bij de 1100 serie. Dit omdat ik toch wel een hoop wil aanpassen. Met name de vering wil ik graag rondom in de hyperpro en deze dan ook volledig instelbaar. Mogelijk de velgen aanpassen naar de r1150 serie.

Het onderhoud van de motor mag ik graag samen met een lid van dit forum doen. Dus ook in de techniek heb ik zeker interesse.
Wie weet komen we elkaar op de weg nog tegen en anders bij een rt treffen.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Jay Oldhand,