Bij deze, Jay Oldhand

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

jay-bmwrt

Bij deze, Jay Oldhand

Ongelezen bericht door jay-bmwrt »

Hallo,

Aangezien op het punt sta een rt te kopen, leek het mij leuk hier op het forum wat rond te snuffelen. Sinds 2001 ben ik in het bezit van een r1100gs uit '94 en deze in ondertussen voorzien van 183.000km. De meeste kilometers zijn woon/werk, maar als er even tijd en ruimte is dat ga ik met mijn lieve vrouw op pad. Natuurlijk ook wel eens lekker sturen met een maatje is geen straf. Ik ben zelf 32 jaar dus zal ik waarschijnlijk 1 van je jongere rt forum gebruikers zijn. Ik hoop de toekomst wat meer ontspanning te zoeken in toerritten, dus mogelijk ook meer betrokken te raken bij de organisatie hiervan.

Ik hoop ook via mijn werkgever straks meer in de rij-instructie van motoren te mogen betekenen. Dus wat dat betreft heb ik een echt motor hart. _004

Mijn voorkeur voor de RT ligt bij de 1100 serie. Dit omdat ik toch wel een hoop wil aanpassen. Met name de vering wil ik graag rondom in de hyperpro en deze dan ook volledig instelbaar. Mogelijk de velgen aanpassen naar de r1150 serie. _005

Het onderhoud van de motor mag ik graag samen met een lid van dit forum doen. Dus ook in de techniek heb ik zeker interesse.

Wie weet komen we elkaar op de weg nog tegen en anders bij een rt treffen.

[groet] ,

Jay Oldhand, -1100-
Stingray

Re: Bij deze, Jay Oldhand

Ongelezen bericht door Stingray »

Welkom op het forum en succes met het uitzoeken van een R....RT.
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden

Ongelezen bericht door Berrybeer »

[welkom] Jay!

...en mocht je er desondanks niet helemaal uitkomen met je keuze..... _001 , dan weet ik zeker dat forumlid Kenny (ksimon) je graag behulpzaam is _004 (zie ook http://www.motorserviceamersfoort.com/?page_id=72" onclick="window.open(this.href);return false;)
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hoi Jay
[welkom]
Leuk dat je je bij ons hebt aangesloten. Er is veel "know how" en veel bereidwilligheid onder onze leden zodat je altijd vragen kunt stellen is betreffende fora. Natuurlijk is jouw expertise ook van harte welkom.
Succes met de aanschaf van je RT

[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”