verzendadres in amerika

Radio/DVD, voetsteunen, wildfluitjes. valbeugels enz. enz.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
Dingelbert
Type: R1200RT
Bijz: Full options, Rapid Bike Kit, Laser uitlaat
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Horst

verzendadres in amerika

Ongelezen bericht door Dingelbert »

Beste forum-leden,
Een aantal maten en ik willen wat speciale plugjes in de VS bestellen. Allemaal niet zo spannend en duur, maar voorlopig alleen dáár te krijgen. Probleem is nu dat de betreffende firma niet buiten de USA wil verschepen. Er zijn sites die wel als intermediair willen fungeren, maar die vragen behoorlijke bedragen voor die diensten. Om een indruk te geven: de plugjes kosten tezamen ongeveer ¤ 20.--, terwijl voor de bemiddeling dan nog eens ¤ 30,-- opgehoest zou moeten worden (excl. verzendkosten).
Enfin, zijn er forumleden die wellicht een adres hebben die als intermediair zou kunnen fungeren? Uiteraard zouden we dat netjes afhandelen.
[groet]
Peter
Laatst gewijzigd door Dingelbert op 24 feb 2010, 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.
vioma

Re: verzendadres in amerika

Ongelezen bericht door vioma »

Sorry ik heb geen adres ,maar je maakt me nieuwsgierig :oops: om wat voor plugjes gaat het _001
[groet] Peter
Dingelbert

vioma schreef:Sorry ik heb geen adres ,maar je maakt me nieuwsgierig :oops: om wat voor plugjes gaat het _001
[groet] Peter
Hoi Peter,
We gaan met Electra Glides (HD) rijden in de VS. (een beetje ontrouw mag wel voor een keer). Die hebben de sigarettenvoeding in het dashbord zitten op een plek die, bij gebruik met een normale plug en manoevreren, de tank gaat beschadigen. Dat is een bekend euvel bij HD en dat wil je liever niet bij gehuurde motoren. In Nederland hebben we wel (gezekerde) haakse pluggen gevonden, maar die zijn nog steeds wat groot en relatief duur. In de VS hebben we nu een site gevonden waar men hele kleine gezekerde haakse pluggen aanbiedt voor een prikkie (en met vermelding "specifiek voor HD").
Vandaar
Peter
Mike Philippens

Ongelezen bericht door Mike Philippens »

Is het een optie om te vragen of het verhuurbedrijf of hotel waar je je eerste overnachting hebt kan fungeren als postadres?
Dingelbert

Mike Philippens schreef:Is het een optie om te vragen of het verhuurbedrijf of hotel waar je je eerste overnachting hebt kan fungeren als postadres?
Nee helaas,
de plugjes soldeer ik graag nog even vooraf aan de navigatieapparatuur van 6 motoren.
Wel heb ik inmiddels ook een vraag uitstaan bij de verhuurder, misschien dat die wil helpen. Zou zo maar kunnen.
Maar ik dacht, dit forum is zo groot... wie weet woont er een oma in de VS. Je weet maar nooit
vioma

Ongelezen bericht door vioma »

Ik heb ook een electra glide in het hok staan (van mijn vrouw) en haal de onderdelen in Heijen hier vlak bij , heb je daar al geprobeerd :?: http://www.south-eastmotorcycles.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze mannen importeren rechtstreeks uit de usa en gaan daar ook regelmatig heen volgens mij .Ik ga er van de week nog heen ik kan wel ff voor je vragen ..
Ik had overigens aan mijn vorige nav (streetpilot) een heel klein ongezekerd haaks plugje zitten ,gekocht in nl alleen ik weet niet meer waar :oops:
Dingelbert

vioma schreef:Ik heb ook een electra glide in het hok staan (van mijn vrouw) en haal de onderdelen in Heijen hier vlak bij , heb je daar al geprobeerd :?: http://www.south-eastmotorcycles.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze mannen importeren rechtstreeks uit de usa en gaan daar ook regelmatig heen volgens mij .Ik ga er van de week nog heen ik kan wel ff voor je vragen ..
Ik had overigens aan mijn vorige nav (streetpilot) een heel klein ongezekerd haaks plugje zitten ,gekocht in nl alleen ik weet niet meer waar :oops:
Peter,
dat hok van jou heeft volgens mij vele verborgen verrassingen :D
bedankt voor de tip. Ik kende die zaak nog niet. En zo in de buurt.
Overigens heeft zich zojuist ook al een "amerikaan" gemeld die wil helpen.
nogmaals dank
Peter

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten

Terug naar “Over: Overige accessoires”