Mag ik even voorstellen
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
- Rob Klump
- Type: R850RT
- Bijz: Green color
- Land: Holland
- Woonplaats of omgeving: Midden Nederland
Mag ik even voorstellen
Hoi beste mede RT rijders,..
Mijn naam is Rob, ben 61 jaar oud en al jarenlang een fanatieke motorrijder. Elke dag rijd ik in alle weersomstandigheden dagelijks met de motor naar het werk. Dit heb ik gedaan op diverse motoren en merken maar heb een paar jaar geleden gekozen voor een BMW RT boxer machine. Dit was wel eventjes wennen maar ik ben verknocht geworden aan het type motor. Elke dag brengt hij me waar ik zijn moet en laat hij me niet in de steek. Leuk om via dit forum in contact te komen met andere rt rijders.
Groet en veel veilige kilometers gewenst
Rob
Mijn naam is Rob, ben 61 jaar oud en al jarenlang een fanatieke motorrijder. Elke dag rijd ik in alle weersomstandigheden dagelijks met de motor naar het werk. Dit heb ik gedaan op diverse motoren en merken maar heb een paar jaar geleden gekozen voor een BMW RT boxer machine. Dit was wel eventjes wennen maar ik ben verknocht geworden aan het type motor. Elke dag brengt hij me waar ik zijn moet en laat hij me niet in de steek. Leuk om via dit forum in contact te komen met andere rt rijders.
Groet en veel veilige kilometers gewenst
Rob
- Tieflaar
- Type: R1250RT
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Betuwe
Re: Mag ik even voorstellen
Welkom,
Eerlijk is eerlijk. Ik vind dit model één van de mooiste RT's ooit.

Eerlijk is eerlijk. Ik vind dit model één van de mooiste RT's ooit.

Grrrroet, Jack
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Hallo Rob,
Van harte welkom op ons mooie
en gefeliciteerd met je mooie tundra grüne
!
Wellicht tot ziens bij een forum tourrit. In mei staat de volgende gepland in Overijssel!
Eilert
Van harte welkom op ons mooie

Wellicht tot ziens bij een forum tourrit. In mei staat de volgende gepland in Overijssel!

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
- PanEuRoel
- 2024
- Type: R1200RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: HULST
Dag Rob, van harte welkom op dit prachtige forum!!!
Heel veel plezier met je R850RT en het forum.

Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!