ABS problemen
Moderator: RT_Patrick
ABS problemen
mijn ABS gaat in storing als ik mijn motor start ik moet hem dan uitzetten en opnieuw starten dan doet hij het wel er zit al een cel accu in wat kan ik er aan laten doen om hier vanaf tezijn ik hoor wat over modificatie ???
Re: ABS problemen
Als je ABS-lampen om-en-om knipperen is dat volgens mijn info inderdaad een storing.
Als je ABS lampjes gelijktijdig knipperen en niet uit gaan na verloop van tijd als je fiets boven de 5 km/uur komt, is er ook wat aan de hand.
Via de zoekfunctie van dit forum kan je het nodige lezen over ABS, w.o. een handleiding hoe je het ABS systeem kunt modificeren.
Belangrijk is om eerst uit te zoeken wat er aan de hand is waardoor er storing aangegeven wordt.
Als je ABS lampjes gelijktijdig knipperen en niet uit gaan na verloop van tijd als je fiets boven de 5 km/uur komt, is er ook wat aan de hand.
Via de zoekfunctie van dit forum kan je het nodige lezen over ABS, w.o. een handleiding hoe je het ABS systeem kunt modificeren.
Belangrijk is om eerst uit te zoeken wat er aan de hand is waardoor er storing aangegeven wordt.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht