R1150GS bezine zeikt uit de uitlaat
Geplaatst: 10 nov 2021, 16:18
Beste leden,
al enige tijd heb ik een wazig probleem met mijn r1150gs!
Probleem begonnen als volgt...
tijdens het rijden viel de motor in een keer uit,na terug proberen starten sloeg de motor niet aan en liep de benzine uit de uitlaat!
Het ding op de aanhangwagen gezet en thuis gaan zoeken,
merkwaardig genoeg startte die thuis weer,maar na enige tijd warm draaien probleem terug!
Eerste gedachte was drukregelaar,dus deze vervangen!
Maar...probleem blijft!
Als volgende de bekabeling vd hall gever gecontroleerd en opnieuw ingetaped,motor startte weer!maar na 5 km weer tzelfde probleem!
Toen ik stilstond langs de weg heb ik er een injector uitgehaald en deze blijkt tijdens t starten continu in te spuiten,dus zonder onderbreking!Dit deden ze trouwens aan beide cilinders,dus lijkt me sterk dat t aan een injector ligt!
Enige gedachte was nog...ECU,dus een gebruikt exemplaar op de kop getikt,maar je raad t al...probleem blijft!
Nou ben ik er intussen achter dat t probleem zich alleen voordoet als ik hevig schud met de motor of als ik hem schuin houdt!
Ik ben een beetje ten einde raad,iemand hier ervaring mee?
Sorry voor t lange verhaal maar heb t zo goed mogelijk proberen uitleggen!
al enige tijd heb ik een wazig probleem met mijn r1150gs!
Probleem begonnen als volgt...
tijdens het rijden viel de motor in een keer uit,na terug proberen starten sloeg de motor niet aan en liep de benzine uit de uitlaat!
Het ding op de aanhangwagen gezet en thuis gaan zoeken,
merkwaardig genoeg startte die thuis weer,maar na enige tijd warm draaien probleem terug!
Eerste gedachte was drukregelaar,dus deze vervangen!
Maar...probleem blijft!
Als volgende de bekabeling vd hall gever gecontroleerd en opnieuw ingetaped,motor startte weer!maar na 5 km weer tzelfde probleem!
Toen ik stilstond langs de weg heb ik er een injector uitgehaald en deze blijkt tijdens t starten continu in te spuiten,dus zonder onderbreking!Dit deden ze trouwens aan beide cilinders,dus lijkt me sterk dat t aan een injector ligt!
Enige gedachte was nog...ECU,dus een gebruikt exemplaar op de kop getikt,maar je raad t al...probleem blijft!
Nou ben ik er intussen achter dat t probleem zich alleen voordoet als ik hevig schud met de motor of als ik hem schuin houdt!
Ik ben een beetje ten einde raad,iemand hier ervaring mee?
Sorry voor t lange verhaal maar heb t zo goed mogelijk proberen uitleggen!