Even voorstellen: Beemer
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
- Beemer09
- Type: R1200RT
Even voorstellen: Beemer
Hallo allen,
Van Yamaha xs400 via Harley Davidson XL883 en nog wat andere zijsprongen uiteindelijk begin dit jaar op een BMW RT 1200/lifestyle edition uitgekomen. Is van mijn eerste motor tot nu wel een jaar of 20 overheen gegaan. Heb je uiteindelijk wel een hele fijne motor te pakken :-)
Als gevolg van de gladheid nog veel te weinig kunnen rijden maar dat ga ik nog goedmaken. Zeer geinteresseerd in GPS ( gaat er snel van komen hoop ik) en alle andere accesoires. Dus hoop veel ervaringen van anderen te lezen hier.
Groet en tot ziens.
Van Yamaha xs400 via Harley Davidson XL883 en nog wat andere zijsprongen uiteindelijk begin dit jaar op een BMW RT 1200/lifestyle edition uitgekomen. Is van mijn eerste motor tot nu wel een jaar of 20 overheen gegaan. Heb je uiteindelijk wel een hele fijne motor te pakken :-)
Als gevolg van de gladheid nog veel te weinig kunnen rijden maar dat ga ik nog goedmaken. Zeer geinteresseerd in GPS ( gaat er snel van komen hoop ik) en alle andere accesoires. Dus hoop veel ervaringen van anderen te lezen hier.
Groet en tot ziens.
- beamer1200rt
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R1200GS 2004
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Zeist
Re: Even voorstellen: Beemer
[welkom]
Welkom op dit forum. Er "hangt" hier veel ervaring rond op allerlei gebied, dus zeker ook op RT en GPS gebied.
Ik heb zelf sinds 1996 al verschillende Garmin GPS-en gehad. Ze worden steeds beter en krijgen steeds meer functies. Bij Waypoint ben ik altijd prettig geholpen en hun website geeft hulp bij je keuze-dilemma.
http://www.gps.nl/
Succes!
Welkom op dit forum. Er "hangt" hier veel ervaring rond op allerlei gebied, dus zeker ook op RT en GPS gebied.
Ik heb zelf sinds 1996 al verschillende Garmin GPS-en gehad. Ze worden steeds beter en krijgen steeds meer functies. Bij Waypoint ben ik altijd prettig geholpen en hun website geeft hulp bij je keuze-dilemma.
http://www.gps.nl/
Succes!
Motorverleden: 2009 R12000RT, 2005 R1200RT, 2003 R1150RT, 2001 R1150RT, 2000 R1150GS, 1997 R1100RT, 1997 K1100LT, 1996 K75
- Beemer09
- Type: R1200RT
Dikke vingers he, en dan staat ie er zo 3x op....
Welkom Beemer,
Als je je nieuwe RT even goed wil uitproberen: je bent welkom op een van onze oefendagen hoor!
Kijk even bij:
viewtopic.php?f=66&t=1657" onclick="window.open(this.href);return false;
Hopelijk kunnen we daar je nieuwe fiets bewonderen.
Huub
Als je je nieuwe RT even goed wil uitproberen: je bent welkom op een van onze oefendagen hoor!
Kijk even bij:
viewtopic.php?f=66&t=1657" onclick="window.open(this.href);return false;
Hopelijk kunnen we daar je nieuwe fiets bewonderen.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Huub
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!