Wie zei ook al weer dat Harleys lompe machines zijn
Moderator: RT_Patrick
- han62
- Type: R1200RT
Wie zei ook al weer dat Harleys lompe machines zijn
Bekijk dan dit filmpje maar eens. misschien staat ie al ergens dan sorry voor het duvvel plaatsen.
[media]Ia2Psh2pOUc&hl[/media]
[media]Ia2Psh2pOUc&hl[/media]
R1200RT - Harley Heritage
http://i426.photobucket.com/albums/pp34 ... 0RT187.jpg[/IMG]
http://i426.photobucket.com/albums/pp34 ... 0RT187.jpg[/IMG]
Re: Wie zei ook al weer dat Harleys lompe machines zijn
Met zo'n ding kun je bijna niet omvallen! Bij het minste bochtje raakt de mega-treeplank al de grond. Jiffy is volgens mij ook overbodig... gewoon afstappen en motor blijft vanzelf staan 

Het zelfde model Harley als die van mijn vrouw ,maar of ze dit ermee kan
:
:
Denk het niet en ik kan het ook niet. Het ding weegt wel 419 kg volgens het kenteken
Knap werk van die cops

Denk het niet en ik kan het ook niet. Het ding weegt wel 419 kg volgens het kenteken

Knap werk van die cops

- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
TOPIC VERPLAATST NAAR RT CAFE
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
- Baird
- 2024
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R1200GS LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda
It's the man, not the machine!
Als ze nou alle Harley rijders eens zo zouden leren rijden dan wordt het nog eens wat, verder: HULDE voor deze man om zo te rijden met zo'n logge mastodont!!

Als ze nou alle Harley rijders eens zo zouden leren rijden dan wordt het nog eens wat, verder: HULDE voor deze man om zo te rijden met zo'n logge mastodont!!

BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volvo XC40 T5 Recharge Inscription
ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x). 500k+ km
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volvo XC40 T5 Recharge Inscription
ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x). 500k+ km
Ik zei dat en blijf erbij.
Ja het is knap dat ze dit er nog mee kunnen maar als je dit vergelijkt met de zelfde proeven met die agent op de R..RT dan ziet dat er wel ietsjes vlotter uit, toch??
Ja het is knap dat ze dit er nog mee kunnen maar als je dit vergelijkt met de zelfde proeven met die agent op de R..RT dan ziet dat er wel ietsjes vlotter uit, toch??
Heb in een ver verleden nog zelf Harley gereden. Was verre van een beginneling maar hoedje af voor deze meneer!
Uiteraard zal hij in zijn 'werktijd' wel de nodige uurtjes kunnen oefenen anders lukt dit je écht niet... en volgens mij is Harley geen motor maar wel een 'way of life' .
Indien je hem gebruikt voor wat hij gemaakt is heb je er best wel veel aan! Destijds was het voor mij eerder kommer en kwel maar dit geloof je maar nadat je er eentje in gebruik hebt (ikzelf ben een snellere jongen dan waarvoor deze fiets gemaakt werd). Als woon-/werkrijder is de bescherming, cardan en vooral het kuisgemak (emmer en spons) dé reden om anders te kiezen...
WilBike
Uiteraard zal hij in zijn 'werktijd' wel de nodige uurtjes kunnen oefenen anders lukt dit je écht niet... en volgens mij is Harley geen motor maar wel een 'way of life' .
Indien je hem gebruikt voor wat hij gemaakt is heb je er best wel veel aan! Destijds was het voor mij eerder kommer en kwel maar dit geloof je maar nadat je er eentje in gebruik hebt (ikzelf ben een snellere jongen dan waarvoor deze fiets gemaakt werd). Als woon-/werkrijder is de bescherming, cardan en vooral het kuisgemak (emmer en spons) dé reden om anders te kiezen...

WilBike
Ja kijk...
Dit heeft ons nou geïnspireerd voor onze motoroefendagen. Aan het eind van de training kunnen we dit allemaal met onze RTtjes.
Ik weet alleen niet zeker of FreeBike net zoveel pionnen heeft. Hier zal het dus vanaf hangen...
Huub
Ow jaa... Je kunt hier inschrijven: http://www.bmwrtforum.nl/oefendag.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit heeft ons nou geïnspireerd voor onze motoroefendagen. Aan het eind van de training kunnen we dit allemaal met onze RTtjes.
Ik weet alleen niet zeker of FreeBike net zoveel pionnen heeft. Hier zal het dus vanaf hangen...

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Huub
Ow jaa... Je kunt hier inschrijven: http://www.bmwrtforum.nl/oefendag.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 40 Reacties
- 8871 Weergaves
-
Laatste bericht door Fotomotorman
-
- 1 Reacties