De link:
https://www.mv-motorrad.de/MV+Trittbret ... er+BMW.htm

Moderator: RT_Patrick

Eigenlijk leun ik zelden tegen prijzen aan, kan er hooguit wat om grinniken.

toch wel hoor , is veel geld !!!fransgabler schreef: 29 mar 2021, 21:34
Op diezelfde pagina staat een setje hydraulisch verstelbare voetsteunen voor de bestuurder voor BMW R1200RS-LC - 907801 voor 985 euro. Dat lijkt veel geld, maar dat is het natuurlijk niet.

Euh... Misschien had ik dit tekentje meteen bij de tekst moeten plakken om de bedoeling wat duidelijker te maken.

heb je volkomen gelijk in , en soms is 200€ voor iets wat men echt wil/graag heeft niets en 5€ veel te veel .... bij mij is dat toch zosiebke schreef: 30 mar 2021, 22:08 Och, als je meer dan voldoende te verteren hebt én niet anders gewend bent, heb je gegarandeerd een ander besef van (geldelijke) waarde

En dat klopt, ik houd heeeeel veel van mijn vrouw.

is, dat ik soms last heb van de voorvoet van mij eega als ik mijn voeten aan de grond wil zetten. Als ik de stepjes zo bekijk én het feit dat ze niet opklapbaar zijn, lijkt me dat ik daar eenzelfde (onwensbare) situatie bij zou kunnen verwachten .
  is, dat ik soms last heb van de voorvoet van mij eega als ik mijn voeten aan de grond wil zetten. Als ik de stepjes zo bekijk én het feit dat ze niet opklapbaar zijn, lijkt me dat ik daar eenzelfde (onwensbare) situatie bij zou kunnen verwachten .
Zoveel mensen, zoveel meningen/opinies.fransgabler schreef: 31 mar 2021, 20:48 In dit volkomen overbodige accessoire zijn gestanste ribbels ........................................

en kan het dan ook aan bevelen.
 en kan het dan ook aan bevelen.Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!