Ik ben naar de electonica winkel gegaan om twee 12v piezo piepers te kopen. Afmetingen zijn omg. diameter 30mm x 30mm hoog. Ik koos de type met + / - bedrading tov de type die gemaakt is voor direct montage op een printplaat. De bedrading van de richtinglampjes en de piepers samen gesoldeerd en daarna de piepers aan de binnenkant van het spiegelhuis met 2-zijdige plakband gemonteerd. Als de lampjes knipperen krijg ik de pieper met interval te horen.
De dingen kost 3 euro per stuk en de totale montage tijd was een half uur. Ik heb een stukje plakband over the piepers gedaan om de geluid iets te dempen.
Nou als mijn gehoor de geest niet opgeeft hoef ik voorlopig een trilapparaat binnen mijn handgreepen niet te installeren :lol:
Mijn eerste berichtje...
Ik rij op een 2001 1150RT gekocht 14 maanden geleden bij Arie Molenaar.
Een mooie zilvere met nu 30.000 km op de teller. Mijn bidrage is 11000 sinds dat ik de eigenaar ben. Ik heb de zadel bij Tijger Leder aan laten passen qua vorm en bekleding. Ook heb ik 2 blokjes gemaakt om de voorkant van de zadel 10mm hoger te krijgen. Nu heb ik en zit voor de lange rit! Cee Bailey's verhoogde ruit (perfecto) en de 3M BMW reflectie kit van moto vizi aangebracht.
Ik vind deze site een uitstekend initiatief en hoop dat ik veel RT dingen met jullie kunnen leren en uitwisselen

NB: Als mij spelling en/ of grammer niet altijd correct is geef ik de schuld aan mijn new yorkse roots