Rookie from Enkhuizen: mptrap

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

mptrap

Rookie from Enkhuizen: mptrap

Ongelezen bericht door mptrap »

Hallo, Mijn naam is Michael en heb na 25 jaar weer een motor. Midlife...? Laat ze maar lachen, ik heb er zin in.
Een aantal kennissen in mijn omgeving hebben een BMW of willen er één kopen, en dan steek je elkaar wel een beetje aan.
Ik heb een R1100RT uit '96, met net geen 100K op de teller. Gekocht bij een lokale motorshop en geïmporteerd uit Belgique.
Mijn andere hobbies (fietsen, hardlopen, vrachtwagen rijden) vragen ook veel tijd dus hoe ik dat allemaal ga verdelen zie ik nog wel.
Binnenkort wil ik de ABS modificatie uitvoeren. Omdat ik niet veel ruimte heb ga ik dat op mijn werk doen (70km verderop). Maar dan moet het wel wat beter weer zijn. Als de sneeuw, ijzel en gladheid nou ff weggaan, kan wat mij betreft het genieten beginnen.
Graag tot ziens onderweg.
Michael
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Rookie from Enkhuizen

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hallo Michael
[welkom]
Niks midlive-crisis gewoon gaan met die banaan en bloed kruipt toch waar het niet gaan kan: daar weet ik alles van _001
Veel plezier met je -1100- het forum en suc6 met de modificatie. Laat eens weten hoe dat verlopen is.
[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
pvhal
Type: R1150RT
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: goirle

Ongelezen bericht door pvhal »

veel plezier met het rijden enne..... die gladheid dat is maar ff
veel rijplezier!
Sinds februari 2008 in het bezit van mijn eerste BMW R1100RT. Fantastische motorfiets voor het dagelijkse woon werkverkeer en het toeren!
Stingray

Re: Rookie from Enkhuizen: mptrap

Ongelezen bericht door Stingray »

Van harte welkom op het forum en veel veilige km toegewenst.

Ik zou zeggen fietsen doe je al dus vervang dat door motorfietsen en je hebt tijd zat. Het blijft op 2 wielen immers _004
mptrap

Ongelezen bericht door mptrap »

Jos WRSM schreef:Hallo Michael
[welkom]
Veel plezier met je -1100- het forum en suc6 met de modificatie. Laat eens weten hoe dat verlopen is.
[groet]
Jos
Nou de modificatie is uitgevoerd. Helaas zat ik de eerste keer op het verkeerde knooppunt. Het gekke was daarbij dat de ABS problemen weg lijken te zijn, echter de brandstofpomp blijft permanent aan.
Typisch geval van niet goed naar de plaatjes kijken.
Omdat ik nog maar net een fiets heb, was het uitbouwen nog het meeste werk (geen ervaring). Maar ik schat in dat de volgende modificatie in één à twee uur gepiept is. En da's inclusief een bakkie koffie.

Ik zag op het forum dat ik niet de enige ben die deze fout heeft gemaakt.... :oops:

Morgen ga ik op de beurs een nieuwe batterij halen.

Intussen heb ik de BMW/Clarion radio uitgebouwd en de stuurschakelaar verwijderd. Daar zijn tegenwoordig MP3 spelers voor.
De accessoires steker is gerepareerd en de kontakten van de stuurschakelaars zijn gereinigd.

Mocht iemand zitten met vragen over de modificatie.... ik help je graag verder.
Ik weet nu hoe prettig het is om niet 100 km tegen rode knipperlampjes te kijken _004

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”