Stuurverhogers

Radio/DVD, voetsteunen, wildfluitjes. valbeugels enz. enz.

Moderator: RT_Patrick

zetel

Stuurverhogers

Ongelezen bericht door zetel »

Op ritten van ongeveer 400 km krijg ik last van pijn tussen de schouderbladen. Stap ik af, is het weg, ga ik weer rijden is het er weer.
Heeft iemand in dit verband ervaring met het monteren van stuurverhogers? Zijn er andere tips?
De KorreRT

Re: Stuurverhogers

Ongelezen bericht door De KorreRT »

Ik heb stuurverhogers van Hornig en das prima op R1150RT
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden

Ongelezen bericht door Berrybeer »

Zelf denk ik er ook over na om stuurverhogers te bestellen..(kunnen die ook meteen in mijn bananendoos.. :D ).
Nu heb ik op ons Vlaams zusterforum (mag ik dat zo stellen... _001 ) gelezen dat alle kabels van mijn -1150- wel passen, maar dat veelal de standaard tie-ripjes die om de kabels heen zitten, dan te strak komen te zitten en dat je die het beste kunt verwijderen en er nieuwe - en dan wat losser - er op moet zetten. Heeft iemand hier ook al ervaring mee?
Inspector Gadget

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Ik heb zelf zowel risers (stuurverhogers) alsook setback+risers (stuurverhoger plus stukje naar je toe), en vooralsnog alleen de risers gemonteerd. (op de oudere zus van de R1150RT, de R1100RT ;) )
Er was geen enkel probleem met de kabels noch de tie-wraps, daar hoefde ik niets aan te veranderen of te lossen.
PeeWee

Ongelezen bericht door PeeWee »

merk je met de stuurverhogers nog iets van een ander stuurgedrag ook, of blijft dit hetzelfde ?
Inspector Gadget

Ik had de stuurverhogers er al vrij snel na de aanschaf van de fiets er op gedaan, want ik heb de onhebbelijkheid bijna kaarsrecht te willen zitten.
Dus ik heb vrijwel geen ervaring met het rijden zonder, wat dat betreft.

In mijn mening heeft het geen invloed in het stuurgedrag, het is dan ook maar 25 mm ;)
ElsPeet
Type: Ik heb een andere motor
Bijz: Triumph Trophy SE uit 2013 met alle opties
Woonplaats of omgeving: Warmenhuizen

Ongelezen bericht door ElsPeet »

Rij al 2 jaar met stuurverhogers en wil niet meer anders. Het scheelt maar 25 mm, maar maakt net het verschil. Vooral tijdens lange ritten. Ik heb nooit enige verandering in stuurgedrag bemerkt. Ik kocht ze bij Wunderlich. -1100-
KreidlerFlorett K54 1968
KreidlerFlorett RS 1970
YamahaXJ900F 1993
BMWR1100RT 1998
BMWR1150RT 2001
BMWR1200RT 2008
Triumph Trophy SE 2013
Berrybeer
2023
2023

Heb al een paar avonden op het net zitten surfen voor mijn stuurverhogers......maar waar ik ze ook bestel, ik kom steeds zo rond de €80 a €90 uit (al dan niet met verzendkosten). Ik heb 't er best voor over hoor, al vind ik het stevig aan de prijs voor twee stukjes 'ijzer", maar ik zou natuurlijk wél balen als later blijkt dat er wél een goedkoper adresje was.... iemand?
HansD
Type: R1200RT/LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Ongelezen bericht door HansD »

Berrybeer schreef:Heb al een paar avonden op het net zitten surfen voor mijn stuurverhogers......maar waar ik ze ook bestel, ik kom steeds zo rond de €80 a €90 uit (al dan niet met verzendkosten). Ik heb 't er best voor over hoor, al vind ik het stevig aan de prijs voor twee stukjes 'ijzer", maar ik zou natuurlijk wél balen als later blijkt dat er wél een goedkoper adresje was.... iemand?
Tenzij je iemand kent met een freesmachine en kolomboor, is dat inderdaad de prijs. Ik rijd er al 2 jaar mee en wil ze nooit meer missen. Ook voor mijn nieuwe R1200RT heb ik ze in bestelling, en heb ik zelfs de (nog duurdere) verstelbare versie genomen, die niet alleen het stuur omhoog brengt, maar ook naar achteren (2 standen).
http://www.wunderlich.de/frame.php?Make ... id=8160411
Kan niet wachten tot ze binnen zijn!
Hans
Inspector Gadget

En voor de R11xxRT, ook naar achteren en omhoog van Moto Techniques;
http://www.moto-techniques.com/bmw.htm

Ik heb momenteel alleen de risers (van Wunderlich) gemonteerd, de setbacks heb ik nog niet kunnen testen of ze mij bevallen, of niet.
Berrybeer
2023
2023

Zojuist 't "Zwarte Gat"-topic weer wat verder aangevuld.... :-)
Berrybeer
2023
2023

Da's zéér snel van Quispel Motoren....ontving vandaag al een 'worstenbroodjes-doosje' met daarin mijn rugkussen voor de topkoffer én de stuurverhogers.. :D .
Alleen ging ik er vanuit dat bij de stuurverhogers óók extra verlengde bouten zouden zitten, niet dus. Nu is mijn bescheiden vraagje; zijn ze die door hun supersnelle levering vergeten of horen ze er standaard niet bij? Of is het misschien zelfs zo dat mijn standaard stuurbouten ook passen met de verhogers ertussen..... _001 maar dat lijkt mij sterk....

Uiteraard zal ik Quispel Motoren morgen zelf ook even bellen.....maar dan vind ik het wel handig als ik jullie ervaringen achter de hand heb.... :-)
Inspector Gadget

Bij de set van Hern. Wünderlich zitten inderdaad twee langere bouten (M8x85), die dien je ook te gebruiken.
http://www.wunderlich.de/frame.php?prod ... &groupid=9
http://www.download.wunderlich.de/PDF/a ... 393410.pdf

Bij de "set-back and riser" van MotoTechniques zitten wel extra bouten maar niet verlengde.
Want je bestaande bouten blijf je gebruiken en de nieuwe bouten zijn netjes verzonden in de "set-back and riser"
Berrybeer
2023
2023

Aha.....maar in de gebruiksaanwijzing van Wunderlich staan op de tekening toch echt 8 bouten van M8x85.....misschien toch maar beter om ze naar mijn dealert te brengen en dat die er dan voor zorgt dat ze er eind maart opzitten... ;)
clemturbo
Type: Ik heb een ander type BMW
Woonplaats of omgeving: Enschede

Ongelezen bericht door clemturbo »

Bij de r 1100 rt, staan 2 x M8*85 en 6x M8 *55.
Boswachter
Inspector Gadget

Mijn fout, ik keek naar degene voor de R1100RT, die heeft twee M8 bouten van 85mm en zes M8 bouten van 55 mm lengte er bij zitten.

Terwijl BerryBeer een R1150RT heeft, daar horen dan volgens de informatie acht keer een M8 bout van 55 mm lengte bij te zitten.
Als BerryBeer de Wünderlich set heeft gekregen (herkenbaar want Wünderlich's naam staat in de stuurverhogers ingeslagen), horen daar dus ook die 8x M8x55 bij zitten in mijn bescheide mening.
Dus wellicht dat zijn leverancier nog dan wat moet naleveren. Kost genoeg geld, en dient m.i. compleet te zijn.

En bij mijn Wünderlich setje (gekocht bij Herrn. Wünderlich zelf) zat het er allemaal netjes bij, wat dat betreft.
Berrybeer
2023
2023

Mijn stuurverhogers zaten niet in een doosje maar gewikkeld in een cleenex-doekje en met twee tie-ripjes op elkaar gestript. Ik heb ze eerlijk gezegd vrijwel meteen in mijn bananendoos :D gemikt, dus ik weet niet wie de fabrikant is. Als er al een merk in staat, moet ik eerst even de tie-ripjes verwijderen en ze van elkaar los maken om 't te kunnen zien.
Maar goed, ik bel Quispel motoren toch even vandaag.....
Berrybeer
2023
2023

Vanmiddag een mailtje van Quispel Motoren gekregen...ze hebben de door mij benodige bouten alsnog geheel kosteloos naar mij opgestuurd...KLASSE _004
Inspector Gadget

Hoort er m.i. toch wel bij te zitten, dus ik zou het niet meer dan normaal vinden.
Gaat immers ook om je veiligheid!
HansD

Vandaag de -1200- teruggekregen van de 1000km beurt met een heleboel Wunderlich spulletjes waaronder de verstelbare stuurverhogers (de mijne waren wel met bouten ;) ) en verstelbare pedaalverlagers. Ik ben verbaasd over het effect. De standaard zitpositie van de -1200- is voor mij (1.87 m lengte) ook met het zadel in de hoogste stand oncomfortabel: de knien zijn net teveel gebogen en ik zit wat naar voren gebogen. Nu met de pedaalverlagers van 3 cm zit ik heel ontspannen en door de stuurverhogers ook meer rechtop. Een wereld van verschil blijkt! Ik had niet gedacht dat het verschil zo groot zou zijn. _004
De combinatie van pedaalverlagers met stuurverhogers vind ik echt een aanrader voor wat langere berijders van de -1200- .

Hans
HansD

Hier een paar fotos. Hans

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Inspector Gadget

Als ik zo de laatste foto bekijk hierboven, lijkt het wel of er twee bouten te lang zijn, oftewel op de verkeerde plek zitten :?: _001

Zie navolgende link;
http://www.download.wunderlich.de/PDF/a ... 160411.pdf
(Lenkererhöhung VarioErgo R 1200 RT, Art.-Nr. 8160411)

Zie de positie van de M8x25 versus M8x30.
HansD

Goed gezien, maar volgens de handleiding moeten onder de onderste en binnenste bouten 2 ringetjes gemonteerd worden. Daardoor zitten ze hoger. Er staat niet bij waarvoor dit is, maar het is wel correct volgens de handleiding gemonteerd.

Hans
Inspector Gadget

Blijf het apart vinden, omdat de afbeelding /foto op Wünderlich's website wel enige verhoging inderdaad aangeeft bij deze 2 posities, maar niet zo veel.

Maar goed, het zal wel kloppen, maar waarom _001.
Wellicht om te voorkomen dat de bewuste twee schroefbouten de plaat eronder anders raken cq. de montage over 1 kant trekt?

Nu geef ik direct toe dat foto's op websites niet altijd een reflectie zijn van de werkelijk ;)

En de oplossing is wel heel netjes, set-back, verbreder, en verhoging in 1, dan kan je bijna naar elke wens instellen en afstellen.
Maar die prijs, pffw, heftig, wel mooi, maar ook prijzig :O
Laatst gewijzigd door Inspector Gadget op ma feb 01, 2010 11:41 am, 1 keer totaal gewijzigd.
HansD

Rob,
Ja, ze hadden er even bij kunnen zetten waarvoor het is.
De verhogers zijn inderdaad aan de prijs, maar ik ken geen andere verhogers waarmee je het stuur ook naar je toe kunt brengen. Ik heb even proefgereden en ik wil ze nog meer naar achteren. Is nu een kwestie van 8 boutjes los en weer vast draaien. Het verschil in zitpositie vind ik opmerkelijk en daardoor zijn geld waard.
Maar als iemand handig is met de freesmachine, kan het een stuk goedkoper...
Hans
Dingelbert
Type: R1200RT
Bijz: Full options, Rapid Bike Kit, Laser uitlaat
Woonplaats of omgeving: Horst

Ongelezen bericht door Dingelbert »

De knoop maar doorgehakt. Op Ebay een setje (met bouten) gevonden voor $ 59,95. Ben benieuwd.
Inspector Gadget

@ HansD;
Ik geef je groot gelijk, comfort is ook veiligheid, en als ik het zo lees, is het een perfecte oplossing.

Natuurlijk kan het goedkoper, maar is het maar afwachten of het ook net zo veilig is, instelbaar, etc, etc.

Heel veel genot en veilige kilometers toegewenst _004
Peter Cools

Ongelezen bericht door Peter Cools »

HansD schreef:Rob,
De verhogers zijn inderdaad aan de prijs, maar ik ken geen andere verhogers waarmee je het stuur ook naar je toe kunt brengen. Ik heb even proefgereden en ik wil ze nog meer naar achteren. Is nu een kwestie van 8 boutjes los en weer vast draaien. Het verschil in zitpositie vind ik opmerkelijk en daardoor zijn geld waard.
Hans
Ik ben de levering van Wunderlich aan het afwachten voor mijn 1150RT.
Maar vraag me ondertussen af hoe jullie die bouten aandraaien. In de handleiding voor de 1150RT staat dat ze met 21 Nm aangedraaid moeten worden. Een momentsleutel is nogal aan de prijs, ik zag ze vanaf 220 Euro, dus die zal niet iedereen in z'n lade hebben liggen, ... of wel?!

Peter
Inspector Gadget

Als je vaker aan je fiets gaat schroeven, is m.i. een moment-sleutel wel een noodzaak.
En ze hoeven echt niet zo duur te zijn.
Bijv. Wünderlich's, die toch al aan de hoge prijs zijn;
http://www.wunderlich.de/frame.php?Make ... id=1935001 (5 t/m 30 Nm)
en
http://www.wunderlich.de/frame.php?Make ... id=1935002 (20 t/m 100 Nm)

Anders bij een bevriende dealeRT langs gaan :idea:
Het is nog geen 10 minuten werk, wat dat betreft.
Peter Cools

dutchmidiman schreef:Als je vaker aan je fiets gaat schroeven, is m.i. een moment-sleutel wel een noodzaak.
En ze hoeven echt niet zo duur te zijn.
Bijv. Wünderlich's, die toch al aan de hoge prijs zijn;
http://www.wunderlich.de/frame.php?Make ... id=1935001 (5 t/m 30 Nm)
en
http://www.wunderlich.de/frame.php?Make ... id=1935002 (20 t/m 100 Nm)

Anders bij een bevriende dealeRT langs gaan :idea:
Het is nog geen 10 minuten werk, wat dat betreft.
Kwartiertje geleden een vraag gesteld en nu al antwoord; WOW

Bedankt voor de tip!

Peter
Inspector Gadget

Graag gedaan, dat is de kracht van het forum _004

Qua werk stelt het echt niets voor, en wellicht dat je anders kunt aangeven waar je woont/werkt, wellicht dat een forum-member bij je in de buurt zit die zo'n moment-sleutel heeft :idea:
HansD

Peter Cools schreef:
Hans
Maar vraag me ondertussen af hoe jullie die bouten aandraaien. In de handleiding voor de 1150RT staat dat ze met 21 Nm aangedraaid moeten worden. Een momentsleutel is nogal aan de prijs, ik zag ze vanaf 220 Euro, dus die zal niet iedereen in z'n lade hebben liggen, ... of wel?!

Peter
Peter,
Voor bouten die warm of zelfs heet worden, kan dit heel belangrijk zijn, maar voor dit soort bouten doe ik gewoon "handvast"
(oftewel: vast tot je krak hoort en dan 1 slag terug :D )
Hans
Peter Cools

HansD schreef:
Peter Cools schreef:
Hans

Peter
Peter,
Voor bouten die warm of zelfs heet worden, kan dit heel belangrijk zijn, maar voor dit soort bouten doe ik gewoon "handvast"
(oftewel: vast tot je krak hoort en dan 1 slag terug :D )
Hans
Oke, daar ga ik me dan maar eens met enthousiastme op werpen!
Bedankt!
Overigens woon ik in Amersfoort.
Inspector Gadget

Peter Cools schreef:Overigens woon ik in Amersfoort.
En ik er vlak naast, dus we kunnen een keer afspreken, ik heb zo'n momentsleutel ;)
trudi-tramp

Ongelezen bericht door trudi-tramp »

En ik heb 5 momentsleutels van 1-5 Nm tot 400-800Nm en alles daar tussen in.
Woon niet in de buurt van Amersfoort maar ik heb ook een tester voor die dingen en dat is voor verschillende mensen misschien wel weer interesant.
Uit ervaring weet ik dat z`n ding niet altijd gelijk blijft het is zaak dat zo af en toe eens te testen.
Sommige merken zijn heel eenvoudig te calibreren, anderen juist weer erg moeilijk.
groet Dick
PeeWee

Ongelezen bericht door PeeWee »

bij Motozoom zijn er momentsleutels al vanaf €26.95
Peter Cools

PeeWee schreef:bij Motozoom zijn er momentsleutels al vanaf €26.95
Bedankt PeeWee! _004
Gelijk het "Zwarte Gat" in! _005

[groet] -1150-
Peter
vioma

Ongelezen bericht door vioma »

Verstelbare stuurverhoger , wel een leuk ding :!:
http://www.mv-motorrad.de/lshop,showdet ... 26436,.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Peter Cools

vioma schreef:Verstelbare stuurverhoger , wel een leuk ding :!:
http://www.mv-motorrad.de/lshop,showdet ... 26436,.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Past 't op een -1150- ?
Ik wacht nog even mijn Wunderlich bestelling af, duurt inmiddels wel aardig lang ('n dag of 10).
vioma

Ongelezen bericht door vioma »

[quote="Peter Cools[/quote]Past 't op een -1150- ?[/quote]

1150 staat erbij dus moet passen.
Inspector Gadget

In maart 2010 leverbaar en de prijs, wow! :shock:

M.i. zal hiermee wel je stuurgedrag beïnvloed worden.
Immers je armen komen dichter bij elkaar, tot 15 graden per kant maximaal, dus 30 graden totaal. (en alle stappen daar tussen in).
(plus een stuurverhoging van 25 mm)

Het kan een prima oplossing zijn voor degene die hier naar op zoek is, hoewel ik zelf denk dat een set-back prettiger is.

Wat betreft de levertijden van Wünderlich; het kan soms inderdaad 2 weken duren, als het een populair item is.
HansD

dutchmidiman schreef:In maart 2010 leverbaar en de prijs, wow! :shock:

M.i. zal hiermee wel je stuurgedrag beïnvloed worden.
Immers je armen komen dichter bij elkaar, tot 15 graden per kant maximaal, dus 30 graden totaal. (en alle stappen daar tussen in).
(plus een stuurverhoging van 25 mm)

Het kan een prima oplossing zijn voor degene die hier naar op zoek is, hoewel ik zelf denk dat een set-back prettiger is.

Wat betreft de levertijden van Wünderlich; het kan soms inderdaad 2 weken duren, als het een populair item is.
Rob,
Deze verhogers hebben ook een set-back van 35 mm, dus het kunnen verdraaien van het stuur is extra.
Hans
Inspector Gadget

I stand corrected _002 _004

Maat zo te zien is het een vaste setback van 35mm, niet variabel :?: _001
De hoek is wel variabel.

Ik kan mij daar wel iets bij voorstellen;
Het is mechanisch een hele uitdaging en de hoek en de setback variabel te maken, het is of het een of het ander, dunkt me.
HansD

Je hebt best kans dat als je gewoon beide sets koopt (de variabele set-back en de variabele hoek van de handles) dat je ze gewoon boven op elkaar kunt monteren. :O
Wie weet dat?
Alleen heb je dan ook wel 2x stuurverhoging, en dat zal wel teveel zijn...plus 2x de prijs natuurlijk.
Hans
han62
Type: R1200RT

Ongelezen bericht door han62 »

HansD schreef:Je hebt best kans dat als je gewoon beide sets koopt (de variabele set-back en de variabele hoek van de handles) dat je ze gewoon boven op elkaar kunt monteren. :O
Wie weet dat?
Alleen heb je dan ook wel 2x stuurverhoging, en dat zal wel teveel zijn...plus 2x de prijs natuurlijk.
Hans
Belangrijker nog denk ik hoe zit dat met de veiligheid bevestiging van de M8 bouten die worden op een bepaalde plaats wel erg lang. maar misschien kan het best hoor je af en toe op Discovery ook wel dat ze spacers van ca 20cm maken en daar zou ik ook niet graag met hoge snelheid durven rijden

Maar interessant genoeg om het uit te zoeken
met vr gr
han
HansD

han62 schreef:
HansD schreef:Je hebt best kans dat als je gewoon beide sets koopt (de variabele set-back en de variabele hoek van de handles) dat je ze gewoon boven op elkaar kunt monteren. :O
Wie weet dat?
Hans
Belangrijker nog denk ik hoe zit dat met de veiligheid bevestiging van de M8 bouten die worden op een bepaalde plaats wel erg lang. maar misschien kan het best hoor je af en toe op Discovery ook wel dat ze spacers van ca 20cm maken en daar zou ik ook niet graag met hoge snelheid durven rijden

Maar interessant genoeg om het uit te zoeken
met vr gr
han
Ik denk trouwens wel dat met 2x verhoging de kabels te kort worden...
Hans
Inspector Gadget

We gaan voor de tourer met chopper-stuur, als ik zo ff visualiseer :lol: (grapje!)

Je hebt m.i. inderdaad een uitdaging met de kabels en leidingen, er komt immers 2x 2.5 cm qua dikte/hoogte bij, dus 5 centimeter.
Vooral belangrijk bij maximale stuur-uitslag.

Qua veiligheid (lees: de M8 bouten) lijkt het mij wel overkomelijk, het is een kwestie van de juiste lengtes gebruiken, zeker niet te kort of te lang.
Of het verstandig is, is een tweede;

- Je "tilt" als het ware je armen hoger op (chopper-houding, zeg maar) terwijl je natuurlijke houding is om de armen te laten hangen.
Lijkt mij een heel gewenningsproces, en wellicht vermoeiend na verloop van tijd.

- De krachten op het stuur, dus ook op je rug, schouders, etc, verandert, dus ook je zitpositie, en dus ook stuurbewegingen.
Ik weet niet of dat wel zo veilig en comfortabel is.
Met 2 op elkaar gemonteerde stuurverhogers kan ik het wel eens proberen aan te voelen (heb ondertussen al een hele verzameling M8's in verschillende lengtes verzameld), alleen ik heb alleen 1x stuurverhoger en 1x stuurverhoger + setback, dus geen variabele versie wat dat betreft.

- In mijn visie kan je zo'n stuurverhoger het beste combineren door het aanpassen van (ook) je zit-positie, dus zadel (merk, type, verlagen, verhogen, stand-aanpassing, etc), evt. voetsteunaanpassing, e.d.

E.e.a. komt volgens mij maximaal tot z'n recht als je dergelijke aanpassingen wenst in verband met je lichaamsbouw, zoals arm- en been-lengte _001

Ik heb binnenkort verwarming in het verblijf van de dame, want ik haal mijn handen open bij deze koude, ik lijk wel een slager :shock:
Dan kan ik rustig op mijn gemak teen en tander uitproberen.
Of ik er mee ga rijden is een tweede natuurlijk, maar kijken en voelen kan altijd ;)
it's Micky
Bijz: brand new 2015
Woonplaats of omgeving: Diemen

Ongelezen bericht door it's Micky »

Hallo iedereen, ben voor mijn R1200Rt 2010 op zoek naar stuurverhogers en eventueel die je kunt verstellen.(welke heb jij Hans?)
Vervelend vind ik dat als je op de diverse site's kijkt er altijd stuur delen afgebeeld worden met 4 gaten terwijl het 2010 model er maar 3 heeft :$
Iemand ervaring hiermee? bikeparts en nog wat geeft aan in een mail dat de risers van Heli wel kunnen maar ik twijfel dus,
bedankt voor het meedenken,

gr. Mick
Only the strongest wil stay!

Honda Shadow, Honda Pacific Coast, Honda Pan European ST 1100, Suzuki Dl 650, Suzuki Burgman AN400, Vespa LXV 50, BMW R1100RT(Biarritz blau), R1150RT(2003, Titan silber), R1200RT(2010, Thunder grey) R1200RT(2013, Light grey)(2015,R1200RT LC Calistograu}
HansD

it's Micky schreef:Hallo iedereen, ben voor mijn R1200Rt 2010 op zoek naar stuurverhogers en eventueel die je kunt verstellen.(welke heb jij Hans?)
Vervelend vind ik dat als je op de diverse site's kijkt er altijd stuur delen afgebeeld worden met 4 gaten terwijl het 2010 model er maar 3 heeft :$
Iemand ervaring hiermee? bikeparts en nog wat geeft aan in een mail dat de risers van Heli wel kunnen maar ik twijfel dus,
bedankt voor het meedenken,

gr. Mick
Mick,
Ik heb de verhogers van Wunderlich voor mijn R1200RT van 2009. Wunderlich heeft 2 versies: alleen verhogers, of verhogen en voor-achter verstelbaar. Die laatste heb ik.
http://www.wunderlich.de/frame.php?Make ... id=8160411
Ze zijn er ook voor 2010 RT.

Hans
it's Micky
Bijz: brand new 2015
Woonplaats of omgeving: Diemen

Ongelezen bericht door it's Micky »

Dag Hans, bedankt voor je antwoord.

Heb de verhogers van wunderlich "ab 2010" ook gezien maar ook 4 sleuven om te verstellen, vandaar mijn twijfel of je daar zomaar 3 bouten doorheen kan/mag doen, ik zal eens een mail die kant opsturen,

Groet,
Mick
Only the strongest wil stay!

Honda Shadow, Honda Pacific Coast, Honda Pan European ST 1100, Suzuki Dl 650, Suzuki Burgman AN400, Vespa LXV 50, BMW R1100RT(Biarritz blau), R1150RT(2003, Titan silber), R1200RT(2010, Thunder grey) R1200RT(2013, Light grey)(2015,R1200RT LC Calistograu}

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Over: Overige accessoires”