Sinds afgelopen zaterdag de trotse bezitter van en r1200rt uit 2009. Overgenomen van een forumlid welke me adviseerde me zo snel mogelijk aan te melden. [groet] Na ruim 20 jaar wil ik weer volop gaan rijden en hoop op dit forum ideeen en tips op te doen. [groet]
Ff voorstellen
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
-
FredWest
- Type: R1200RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Oldebroek
Ff voorstellen
Hallo,
Sinds afgelopen zaterdag de trotse bezitter van en r1200rt uit 2009. Overgenomen van een forumlid welke me adviseerde me zo snel mogelijk aan te melden. [groet] Na ruim 20 jaar wil ik weer volop gaan rijden en hoop op dit forum ideeen en tips op te doen. [groet]
- EileRT
- Erelid

- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Re: Ff voorstellen
Hallo Fred,
En zo heb je èn een
èn het
. . . welkom hier!
Je gaat ongetwijfeld veel plezier aan beide beleven. Stel gerust je vragen of deel je mening/ervaring in de daarvoor ingerichte topics!
Eilert
En zo heb je èn een
Je gaat ongetwijfeld veel plezier aan beide beleven. Stel gerust je vragen of deel je mening/ervaring in de daarvoor ingerichte topics!
Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
- Marc H
- Type: R1200RT
- Woonplaats of omgeving: Purmerend
Re: Ff voorstellen
Welkom Fred,
Gefeliciteerd met je aankoop. Geniet ervan!
Gefeliciteerd met je aankoop. Geniet ervan!
Een vader is iemand die foto's heeft waar ooit zijn geld heeft gezeten.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!