Mooie Dakar 2010 plaatjes
Moderator: RT_Patrick
Mooie Dakar 2010 plaatjes
http://www.boston.com/bigpicture/2010/0 ... _2010.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Mooie Dakar 2010 plaatjes
Ik zou janken van blijdschap als je aan zo'n avontuur mag mee doen, met alle risico's van dien.
Knappe foto's, ik ken de Boston Globe nog uit mijn tijd in de US, altijd goede krant gevonden (alleen echt een zeer dikke pil in de weekenden, dat zijn de weekend-edities in NL nog erg dun bij).
Bedankt voor het sharen, Marc!
Ik voel de kriebels weer komen, ik denk dat ik de Long Way Down dvd-serie weer eens uit de kast ga halen
Knappe foto's, ik ken de Boston Globe nog uit mijn tijd in de US, altijd goede krant gevonden (alleen echt een zeer dikke pil in de weekenden, dat zijn de weekend-edities in NL nog erg dun bij).
Bedankt voor het sharen, Marc!

Ik voel de kriebels weer komen, ik denk dat ik de Long Way Down dvd-serie weer eens uit de kast ga halen

- HansD
- Type: R1200RT/LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Prachtige foto's Marc. Dank voor het posten.
Ik zie mezelf niet op de motor meedoen, maar als fotograaf in een heli lijkt me wel wat.
Hans

Ik zie mezelf niet op de motor meedoen, maar als fotograaf in een heli lijkt me wel wat.

Hans
Ja dat lijkt mij ook wel wat! Maar dan niet in dat rode helicoptertje wat zielig gekneusd in de zandbak ligt 

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2665 Weergaves
-
Laatste bericht door QuickFix
-
- 1 Reacties