Nieuw Lid
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
-
- Type: R1100RT
- Land: Nl
- Woonplaats of omgeving: Flevoland
Nieuw Lid
Hallo Forum, ik will me langs deze weg even voor stellen
Ik ben Rien van Campen ( 61), woon in Flevoland. Heb inmiddels 11 jaar mijn motorrijbewijs
Rij all 11 jaar BMW , begonnen met K 75, K100 en K 1100 , nu in het bezit van een BMW R 1100 RT bj 1999
Is wel even iets anders een Boxer ipv K blok, Maar bevalt prima
Ik rij regelmatig in het Weekend alleen…
Zou graag in contact komen met mede BMW rijders on zo af en toe ritje te maken
Ik ben Rien van Campen ( 61), woon in Flevoland. Heb inmiddels 11 jaar mijn motorrijbewijs
Rij all 11 jaar BMW , begonnen met K 75, K100 en K 1100 , nu in het bezit van een BMW R 1100 RT bj 1999
Is wel even iets anders een Boxer ipv K blok, Maar bevalt prima
Ik rij regelmatig in het Weekend alleen…
Zou graag in contact komen met mede BMW rijders on zo af en toe ritje te maken
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Re: Nieuw Lid
Hallo Rien,
Van harte welkom op ons mooie
en bedankt voor je intro.
Helemaal TOP dat je na het behalen van je motorrijbewijs al meteen bent gaan rijden op BMW. En ja, er zijn verschillen tussen de K en de R uitvoeringen.
Op dit moment staan de geplande forum ritten door de coronacrisis “in de wacht”. Wanneer de overheidsmaatregelen worden opgeheven dan kun je je van harte aansluiten.
Er worden met enige regelmaat forum ritten georganiseerd. Voor september staat een speciale Jubileumrit annex treffen gepland: viewtopic.php?f=135&t=15864.
Veel plezier op en met het forum en de
Eilert
Van harte welkom op ons mooie

Helemaal TOP dat je na het behalen van je motorrijbewijs al meteen bent gaan rijden op BMW. En ja, er zijn verschillen tussen de K en de R uitvoeringen.
Op dit moment staan de geplande forum ritten door de coronacrisis “in de wacht”. Wanneer de overheidsmaatregelen worden opgeheven dan kun je je van harte aansluiten.
Er worden met enige regelmaat forum ritten georganiseerd. Voor september staat een speciale Jubileumrit annex treffen gepland: viewtopic.php?f=135&t=15864.
Veel plezier op en met het forum en de

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
- Marc H
- Type: R1200RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Purmerend
Re: Nieuw Lid
Hai Rien,
Welkom. Ik zie dat je in Flevoland woont. Dat ligt lekker centraal dus ik vermoed dat een ritje vast wel te regelen valt.
Welkom. Ik zie dat je in Flevoland woont. Dat ligt lekker centraal dus ik vermoed dat een ritje vast wel te regelen valt.

Een vader is iemand die foto's heeft waar ooit zijn geld heeft gezeten.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!