het volgende probleem doet zich voor.
ik rijd op een bmw r1150 rt 2003 195000 km. tot nu toe behalve de abs geen probemen gehad,
(enige tijd geleden was in 1 x de koppeling druk weg en kon ik niet meer schakelen.)
we hebben op een warme zaterdag middag de hydroliek olie ververst en de zaak doorgespoeld. olie leek vermengd met grafiet, na verschonen deed hij het enige tijd en na ongeveer 5 km rijden en flink schakelen(koppeling gebruiken) was het probleem weer daar. we hebben het "pompje"in de koppelingshandel vervangen (85 euro) en de zaak weer gevuld ontlucht etc. 400 km verder bleek de afstel schroef voor dit pompje ontregeld en hebben we deze vast gelijmd met action lijm. dit werkte weer goed, waar gaat het nu om,
na deze action lijm action ;ijm weer zorgeloos op pad. 450 km en de druk werd weer minder. kwam er tijdens de rit achter dat ik een paar x moest knijpen in de koppeling waarna ik kon schakelen(schokkend rijdend) en als ik vlug achter elkaar schakelde (vaak de koppeling in knijpen) ging dit min of meer goed. maar hierna was de druk weer weg.al rommelend bleek als ik voor dat ik aan zag komen dat ik terug moest schakelen een paar x de handel liet pompen zonder dat de motor ontkoppelde dit ook werkte. we hebben de zaak weer bekeken maar olie level was goed, de olie was weer zwart en t werkt niet. lucht en vochtvrij en een gesloten systeem waar ik als simpel mens overdenk,
IK WEET T NIET MEER.
is er iemand die mij kan vertellen dat hi dit ook heeft meegemaakt en wat hij gedaan heeft, een nieuwe kopen is geen optie