BMW R 1100 RS: Jan Albert

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Jan Albert

BMW R 1100 RS: Jan Albert

Ongelezen bericht door Jan Albert »

goedendag, Ik ben Jan Albert en kom uit Winterswijk, wordt ik geaccepteerd in dit BMW RT bolwerk met een 1100 RS? Zo ja dan zal ik mij verder voorstellen, zo nee, dan scheiden onze wegen als goede vrienden.

Na een welkom van jullie zal ik mij verder voorstellen.

Ik ben herintreder sinds 2003. Mijn leeftijd is nu 66 jaar!! Ben begonnen als 19 jarige, in 1963 dus, met een BMW R51/3, mooie motor maar oud en in slechte staat, daarna Heinkel scooter 2 x, Zündapp 175 cc, Jawa 250 cc, in die tijd was 350 cc al een zware motor.Maar ja je weet , trouwen, kinderen enz, dus geen tijd/geld meer voor motor. Jarenlang af en toe geleend en gehuurd in 2003 de draad weer opgepakt met een BMW K 75 S zeer fijne motor. In okt 2009 ingeruild voor BMW R1100 RS waar ik als jongen al van droomde. Hij is van 1995 en een km stand van 96000. Gekocht bij dealer Simako in Elst.
Ja een boxer is toch wel wel je van het rijdt fantastisch. Repareren kan ik niet en ben dus aangewezen op garage en/of handige hobbyist. Ik gebruik hem uiteraard alleen met mooi weer dus ik rij zo ca 3.000 km per jaar. Hij is antracietkleurig en al zeg ik het zelf, hij ziet er bizonder mooi uit.Maar ja, dat zegt iedereen van eigen motor. Groet aan allen en een veilig 2010 gewenst.
Laatst gewijzigd door Jan Albert op 05 jan 2010, 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: BMW R 1100 RS: Jan Albert

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Beste Jan,

Van harte welkom hoor, de overeenkomsten tussen de R-RS en de RT zijn niet erg groot, wellicht kun je voordeel doen met ons forum.

[groet]
Jos
Jan Albert schreef:goedendag, Ik ben Jan Albert en kom uit het oosten van Gelderland, wordt ik geaccepteerd in dit BMW RT bolwerk met een 1100 RS? Zo ja dan zal ik mij verder voorstellen, zo nee, dan scheiden onze wegen als goede vrienden.
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Stingray

Ongelezen bericht door Stingray »

Als ik mij niet vergis zijn er hier meer met andere types dan RT. Ik ken iemand die heeft een GS :lol: :lol: en mag ook nog mee doen op het forum dus ik zeg:

Van HArte welkom en veel veilige km toegewenst.
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden

Ongelezen bericht door Berrybeer »

Welkom Jan!

Ach...een RS of een RT....die liggen zo dicht bij elkaar in het alfabet.....daar kan nooit veel verschil in zitten.. :lol:
BeemerBert
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: De Mergelandroute

Ongelezen bericht door BeemerBert »

Welkom Jan-Albert, tot vorig jaar reed ik ook RS _004

Je zult vast veel leesvoer vinden hier.

Groet, Bert

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”