voorstelrondje
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
-
- Type: R1100RT
- Bijz: 1996
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Heerlen
voorstelrondje
Hallo allemaal,
Ik ben Tim, 42 en rij sinds 2 jaar met mijn R1100 RT uit 1996 door het Limburgse heuvelland (heeeel vervelend)
ik ben een motorrijder, daarmee bedoel ik dat ik wel kleine dingetjes kan repareren (denk aan kaliber lampjes vervangen etc) maar verdere technische kennis heb ik (nog ) niet echt.
dank voor het accepteren in dit forum: ik hoop hier tips en tricks op te pikken.
groeten uit Zuid Limburg!
Ik ben Tim, 42 en rij sinds 2 jaar met mijn R1100 RT uit 1996 door het Limburgse heuvelland (heeeel vervelend)
ik ben een motorrijder, daarmee bedoel ik dat ik wel kleine dingetjes kan repareren (denk aan kaliber lampjes vervangen etc) maar verdere technische kennis heb ik (nog ) niet echt.
dank voor het accepteren in dit forum: ik hoop hier tips en tricks op te pikken.
groeten uit Zuid Limburg!
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Re: voorstelrondje
Hallo Tim,
Van harte welkom op ons mooie
en veel plezier met je
.
Gebruik vooral de kennis en ervaring van en via forumleden, maar deel ook gerust je eigen bevindingen!
Eilert
Van harte welkom op ons mooie

Gebruik vooral de kennis en ervaring van en via forumleden, maar deel ook gerust je eigen bevindingen!

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
- Flying Dutchman
- Type: R850RT
- Bijz: Blauw
Re: voorstelrondje
Tim,
Veel plezier met de 1100.
Met bijna alle wegen in de 60 km per uur zone is er inderdaad weinig meer aan in het heuvellandschap.
Groeten vanuit de westelijke mijnstreek,
Peter
Veel plezier met de 1100.
Met bijna alle wegen in de 60 km per uur zone is er inderdaad weinig meer aan in het heuvellandschap.
Groeten vanuit de westelijke mijnstreek,
Peter
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!