R850R ook welkom?

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

RHarryRT

R850R ook welkom?

Ongelezen bericht door RHarryRT »

Hoi Beemers,

Even een klein verhaaltje over mijn motor geschiedenis,ben van het goeie jaar 1959(geen dienstplicht)en rijdt al vanaf 1980 Bmw.De eerste was een jaja r90s en heb hier 5 jaar mee gereden,toen ingeruild voor een r100rs(geel)en daar na twee maal een k75rt.Maar vanaf september in het bezit van een r850r een grijze met rode buddy van bj 1996 46000km,en lees nu veel forums over het hoe en waarom van de boxer.Tenslotte is niet alleen het rijden leuk,maar in de winter is er genoeg te lezen op het internet en kwam dus jullie club tegen en heb me meteen ingeschreven.

Jammer dat de r850r niet in jullie club kan meerijden met toertochten enzzz,maar wie weet.

Gr Harry Wijnbergen
Apeldoorn

[groet]
Walter
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
Contacteer:

Re: R850R ook welkom?

Ongelezen bericht door Walter »

Hi Harry,
Natuurlijk heten we je van harte welkom hier op ons RT forum.
Het uitgangspunt van ons forum is de -1100- geweest, maar al snel breidde dit zich uit naar de 850, 1150 en 1200 in RT kostuum.
De R850R heeft veel van de techniek welke onderhuids in onze RT's schuilgaat.
Zoals je misschien al gemerkt hebt, komen er hier op het forum ook een enkel K-tje ...van BMW dan... en RS voor.
Ook vorig jaar mochten we bij ons treffen een enkele japanse tweewieler verwelkomen.

Ik zou zeggen, schrijf je gerust in voor het RT Treffen , sluit achteraan :oops: ,en wie weet, raak je wel zo enthousiast over de RT dat je deze in overweging neemt bij een eventuele volgende aankoop.

Het belangrijkste dat ons samenbrengt; we houden van motorrijden (en toevallig nog BMW ook)
_oo_

Tot ziens!
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum
Afbeelding

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”