Na dit forum enkele maanden als geïnteresseerde met plezier te hebben gevolgd, is het nu tijd me even voor te stellen. Mijn naam is Martin (44 jaar) en sinds afgelopen zaterdag de trotse bezitter van een titaan-grijze R1150RT met 36.000km op de klok.

Het is mijn eerste motor (3 oktober jl. begonnen met lessen...) maar de R1150RT is dan ook de reden geweest om voor het motorrijbewijs te gaan. Ik vind het werkelijk een prachtig model. In mijn directe omgeving hebben een kennis en een collega dit jaar beide een RT gekocht (1100 en 1150). En toen wist ik het zeker. Dit mag ik echt niet missen! De bedoeling is er met mooi weer tochtjes op te gaan maken. Voor woon-werkverkeer staat er een vierwieler voor de deur.
Leuk om te ervaren dat hier een club lekker actieve liefhebbers te vinden is die elkaar graag helpen. En voor wat betreft het komende RT-treffen: ik zal zeker van de partij zijn. Nu alleen mijn vriendin nog overtuigen dat het achterop goed toeven en niet gevaarlijk is, dan kan ze ook mee. Na eerder (van de zomer) een resoluut "nee" van haar te horen hebben gekregen is haar recentelijk door een vriendin al haar motorkleding te leen aangeboden waarop vervolgens de maten ervan werden gevraagd...

Overigens, bij de motor heb ik alleen de standaard handleiding gekregen. Helaas niet de onderhoudshandleiding. Vanzelfsprekend wil ik graag weten hoe ik bijvoorbeeld een lampje moet verwisselen. In de downloadsessie kom ik de handleiding niet tegen. Heeft iemand een idee waar ik deze kan bemachtigen? Op deze (http://www.air-internet-arnhem.net/vglw ... w_info.htm" onclick="window.open(this.href);return false;) site loopt de link dood en de beheerder reageert tot op heden niet op e-mails. Dank alvast voor de gouden tip!