Even voorstellen...Tour-ist

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Tour-ist

Even voorstellen...Tour-ist

Ongelezen bericht door Tour-ist »

Beste RT-rijders en liefhebbers,

Na dit forum enkele maanden als geïnteresseerde met plezier te hebben gevolgd, is het nu tijd me even voor te stellen. Mijn naam is Martin (44 jaar) en sinds afgelopen zaterdag de trotse bezitter van een titaan-grijze R1150RT met 36.000km op de klok.

Afbeelding

Het is mijn eerste motor (3 oktober jl. begonnen met lessen...) maar de R1150RT is dan ook de reden geweest om voor het motorrijbewijs te gaan. Ik vind het werkelijk een prachtig model. In mijn directe omgeving hebben een kennis en een collega dit jaar beide een RT gekocht (1100 en 1150). En toen wist ik het zeker. Dit mag ik echt niet missen! De bedoeling is er met mooi weer tochtjes op te gaan maken. Voor woon-werkverkeer staat er een vierwieler voor de deur.

Leuk om te ervaren dat hier een club lekker actieve liefhebbers te vinden is die elkaar graag helpen. En voor wat betreft het komende RT-treffen: ik zal zeker van de partij zijn. Nu alleen mijn vriendin nog overtuigen dat het achterop goed toeven en niet gevaarlijk is, dan kan ze ook mee. Na eerder (van de zomer) een resoluut "nee" van haar te horen hebben gekregen is haar recentelijk door een vriendin al haar motorkleding te leen aangeboden waarop vervolgens de maten ervan werden gevraagd... :D Misschien krijg ik mijn kennis en collega ook nog zo gek onder het welbekende motto "hoe meer zielen, etc.".

Overigens, bij de motor heb ik alleen de standaard handleiding gekregen. Helaas niet de onderhoudshandleiding. Vanzelfsprekend wil ik graag weten hoe ik bijvoorbeeld een lampje moet verwisselen. In de downloadsessie kom ik de handleiding niet tegen. Heeft iemand een idee waar ik deze kan bemachtigen? Op deze (http://www.air-internet-arnhem.net/vglw ... w_info.htm" onclick="window.open(this.href);return false;) site loopt de link dood en de beheerder reageert tot op heden niet op e-mails. Dank alvast voor de gouden tip!
**AC**

Re: Even voorstellen...Tour-ist

Ongelezen bericht door **AC** »

Hoi,

Welkom hier op het RT-forum. Mooie fiets heb je, daar ga je vast veel plezier aan beleven!

Kan mij overigens niet voorstellen dat je over de verlichting e.d. niets kan vinden hier op het forum? En anderzijds zullen er genoeg members zijn die je hiermee willen en kunnen helpen. Gaat vast goed komen.

Enne de beheerder is vast ook een druk mens, dus heb geduld.

Gr. Milan
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden

Ongelezen bericht door Berrybeer »

Welkom Martin!

Veel plezier op dit forum....en het kost altijd even tijd voor je precies weet wáár je wát op dit mooie forum kunt vinden.
Volgens mij staat er een complete 'reparatiehandleiding' voor de -1150- bij het topic "Handige RT-Downloads", daar zal ongetwijfeld instaan hoe je een lampje moet vervangen.. :lol:
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hallo Tour-ist
[welkom]
Je nickname zegt het al, motorrijden voor de lol, daar sluit ik me ook bij aan. _004
In het forum viewforum.php?f=9 vind je veel van je gading, doe er je voordeel mee, want er is in de afgelopen periode al veel verzameld.
Veel plezier van je mooie fiets en hou het allemaal heel . . . .

[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Stingray

Ongelezen bericht door Stingray »

Welkom op het forum en veel veilige km toegewenst. Ik vind het trouwens een mooie kleur. Zie je volgens mij niet vaak.
Yobotje
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amersfoort

Ongelezen bericht door Yobotje »

Tour-ist schreef:Heeft iemand een idee waar ik deze kan bemachtigen? ...................Dank alvast voor de gouden tip!
Hallo Tour-ist [welkom] Mijn handleiding is geleverd via dit forum door Han62 als ik me niet vergis. Misschien heeft hij de gouden tip voor je. _001
Downloads helpen je overigens niet hoe je een lampje moet vervangen maar wel oa hoe je koplamp gedemonteerd kan worden. ... Meer de service zaken.
Veel veilge kilometers gewenst. ;)
Oudoe ééj! Afbeelding
Theo.
HVEI

Ongelezen bericht door HVEI »

Ha Martin,
Welkom hier,
Als het je lukt om je vriendin achterop te krijgen, moet je me even laten weten hoe je dit hebt aangepakt.
Mijn vrouw weigert categorisch en blijft hier heel hardnekkig in. Dus moet ik alleen op pad. Heeft zijn voordelen, maar 't is toch leuker samen.
Huub
Tour-ist

Ongelezen bericht door Tour-ist »

Allen dank voor de leuke reacties!

De reparatiehandleiding heb ik inmiddels gedownload. 370 pagina's groot. Niet misselijk. Weet iemand of de inhoud van de (veel compactere) onderhoudshandleiding ook is opgenomen in de reparatiehandleiding? Zo niet, dan zou ik dit document ook graag willen bemachtigen. Misschien via Han62!? :oops: zelf ben ik namelijk geen sleutelaar.

De kleur vind ik natuurlijk ook erg fraai. Alhoewel titaanzilver de RT ook erg goed staat. Deze kleur had in eerste instantie de voorkeur maar uit een poll ergens op dit forum bleek dat ongeveer 2/3 in deze kleur is geleverd. D.w.z. dat er 1/3 overblijft voor de overige (rond de vijf?) kleuren. Dus ik dacht, dat kan anders. Handig, zo'n forum _004

Of mijn vriendin werkelijk zover komt dat ze er 25 april bij is moet nog even worden afgewacht maar dat ze een proefritje achterop wil maken staat nu sowieso vast. Hopelijk zal dit naar meer smaken! Hoe ze zover is gekomen? Misschien is het de kracht van de herhaling geweest. Vaak zeggen dat de RT een erg robuuste, comfortabele en veilige machine is maar zeker ook medestanders met haar laten praten. :D
@HVEI: als ze inderdaad letterlijk en figuurlijk zover komt zou ze mogelijk jouw wederhelft kunnen overtuigen! ;) De beste ambassadeur is vaak de voorheen grootste tegenstander...
HVEI

Ongelezen bericht door HVEI »

Ik houd me aanbevolen.
Ik krijg haar vast niet mee in april, hadden we wat kunnen regelen.
Huub

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”