Wil me ook even voorstellen: Alfred Venema.

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

alfredvenema

Wil me ook even voorstellen: Alfred Venema.

Ongelezen bericht door alfredvenema »

Dag allemaal. Mijn naam is Alfred Venema, 45 jaar oud, getrouwd met Freeka en vader van dochter Mariska van 19, samenwonend, en zoon Jeffrey van 17, thuiswonend. Woonachtig zijn wij in het Noord Groningse Uithuizermeeden. Ik ben sinds 3 jaar bezitter van een R1100RT en dat tot volle tevredenheid. Daarvoor was ik in het bezit van een Suzuki GSX750GS uit 1986. Vanaf 1998 tot nu heb ik de nodige kilometers gemaakt op een K75, K1100LT, Honda Pan ST 1300 en sinds een week of 6 op een R1200RT. Dit waren echter de "beroepsmatige" kilometers. Jullie raden het misschien al, weer een motordiender tussen de gelederen.
Mijn RT is voorzien van een mooie blauwe kleur (Delphin?) en voorzien van de volledige kofferset. Heeft 61.000 km op de teller dus ik kan nog even vooruit. Ik zat al geruime tijd mee te lezen tot het moment dat men zich moet laten registreren om toegang te krijgen. Daar ik het forum een hele leuke vind heb ik dat vandaag toch maar eens gedaan. Vind op het forum veel bruikbare tips en oplossingen voor problemen. Niet dat ik van het laatste last heb gehad maar je weet het maar nooit. Tzt. zal ik nog een foto plaatsen van mijn RT. Moet me eerst even erin verdiepen hoe dat moet namelijk.
Vr. gr. en alvast prettige feestdagen.

Alfred Venema.
Paul cr

Re: Wil me ook even voorstellen.

Ongelezen bericht door Paul cr »

Dus eigenlijk al een oude rot hier op het forum...veel plezier hier Alfred.
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Wil me ook even voorstellen: Alfred Venema.

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Beste Alfred
[welkom]

In je mooie dorp liggen onze roots zoals onze genealogie bewijst:
http://www.wwp-diemen.nl/wiersema/genealogie.htm
Afbeelding

Ook ik heb net zoals jij vele beroepsmatige kilometers gemaakt bij dezelfde werkgever. 't Is alweer een tijdje geleden maar denk er nog met veel genoegen aan terug.
Ik wens je veel plezier van het forum.
Hulp bij plaatsen van foto's staat hier: viewtopic.php?f=26&t=49
alfredvenema schreef:Dag allemaal. Mijn naam is Alfred Venema, 45 jaar oud, getrouwd met Freeka en vader van dochter Mariska van 19, samenwonend, en zoon Jeffrey van 17, thuiswonend. Woonachtig zijn wij in het Noord Groningse Uithuizermeeden. Ik ben sinds 3 jaar bezitter van een R1100RT en dat tot volle tevredenheid. Daarvoor was ik in het bezit van een Suzuki GSX750GS uit 1986. Vanaf 1998 tot nu heb ik de nodige kilometers gemaakt op een K75, K1100LT, Honda Pan ST 1300 en sinds een week of 6 op een R1200RT. Dit waren echter de "beroepsmatige" kilometers. Jullie raden het misschien al, weer een motordiender tussen de gelederen.
Mijn RT is voorzien van een mooie blauwe kleur (Delphin?) en voorzien van de volledige kofferset. Heeft 61.000 km op de teller dus ik kan nog even vooruit. Ik zat al geruime tijd mee te lezen tot het moment dat men zich moet laten registreren om toegang te krijgen. Daar ik het forum een hele leuke vind heb ik dat vandaag toch maar eens gedaan. Vind op het forum veel bruikbare tips en oplossingen voor problemen. Niet dat ik van het laatste last heb gehad maar je weet het maar nooit. Tzt. zal ik nog een foto plaatsen van mijn RT. Moet me eerst even erin verdiepen hoe dat moet namelijk.
Vr. gr. en alvast prettige feestdagen.

Alfred Venema.
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
**AC**

Ongelezen bericht door **AC** »

Hoi,

Ook welkom hier en uiteraard veel leesplezier!

Gr. Milan
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden

Ongelezen bericht door Berrybeer »

Hartstikke mooi Alfred... _004

....en alweer een Rt-lid erbij aan wie ik mijn kleine gele papiertjes verzameling kan laten zien.. :D :lol: ;)

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”