Na 2 K's (1100 LT en 1200 GT) ben ik begin maart overgestapt op een 1200RT. Ik rij 30.000 per jaar en daarvoor vond ik de GT toch iets te sportief. Bovendien wordt je nat en koud enzo. wat een feest is zo'n boxer zeg! Altijd gedacht dat ik een echte K-er was, maar na de eerste lange comfortabele rit was ik helemaal om.

Helaas heb ik er net een maand van kunnen genieten, want afgelopen zondag is ie gejat

Ik wil mijn trouwe geliefde tweewieler zo graag terug, dat ik €1.000 vindersloon voor de goude tip geef. Ik heb zo lang gezocht naar deze, een model 2007 met cruisecontrol, volledige historie en nog geen 25.000 km op de klok. En je krijgt toch een band met zo'n mooie machine.

Anyway, ik hoop dat jullie je RT-zintuigen gespitst willen houden. Wie weet komt het dan nog goed. :-)
Hieronder der details:
De motor is gestolen op zondag 8 april tussen 16:30 - 20:00 voor de ingang van het Bastion Hotel in Geleen. Het Bastion Hotel ligt aan de Rijksweg Zuid 301, 6161 BN te Geleen. Mijn motor stond voor de deur, op de plek waar de grijze bestelbus staat op de eerste foto.
Het gaat om een zilvregrijze BMW R1200RT uit 2007 met kenteken 05-MJ-JD. (Topkoffer zit er niet op)
Alvast bedankt
Sebastiaan