Ook mijn naam is Peter
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
- ElsPeet
- Type: Ik heb een andere motor
- Bijz: Triumph Trophy SE uit 2013 met alle opties
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Warmenhuizen
Ook mijn naam is Peter
Dag allemaal,
Door verandering van werk in 2005 mijn motorrijbewijs gehaald. Was altijd al een verborgen droom. De eerste motor was een Yamaha FJ900 uit 1993 met 30.000 km op de teller. Fijne probleemloze motor, maar was het net niet. In 2 jaar de stand mee verdubbeld. Ben er mee onderuit gegaan en heb hem toen maar mei 2007 ingeruild voor een 1100RT uit '98. Km stand was 92.000 en nu staat ie op 140.000. Koppelingsplaten ondertussen moeten vervangen, maar dat lijkt me logisch. Probleemloze, heerlijke motor. Rij het hele jaar door. Heerlijk om op je werk te komen na een fijne rit in de wetenschap dat je 's middags weer terug mag op de motor. Mijn doel is om deze motor een km-stand van 200.000 km te bezorgen. Moet lukken.
Peter
Door verandering van werk in 2005 mijn motorrijbewijs gehaald. Was altijd al een verborgen droom. De eerste motor was een Yamaha FJ900 uit 1993 met 30.000 km op de teller. Fijne probleemloze motor, maar was het net niet. In 2 jaar de stand mee verdubbeld. Ben er mee onderuit gegaan en heb hem toen maar mei 2007 ingeruild voor een 1100RT uit '98. Km stand was 92.000 en nu staat ie op 140.000. Koppelingsplaten ondertussen moeten vervangen, maar dat lijkt me logisch. Probleemloze, heerlijke motor. Rij het hele jaar door. Heerlijk om op je werk te komen na een fijne rit in de wetenschap dat je 's middags weer terug mag op de motor. Mijn doel is om deze motor een km-stand van 200.000 km te bezorgen. Moet lukken.
Peter
KreidlerFlorett K54 1968
KreidlerFlorett RS 1970
YamahaXJ900F 1993
BMWR1100RT 1998
BMWR1150RT 2001
BMWR1200RT 2008
Triumph Trophy SE 2013
KreidlerFlorett RS 1970
YamahaXJ900F 1993
BMWR1100RT 1998
BMWR1150RT 2001
BMWR1200RT 2008
Triumph Trophy SE 2013
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Ook mijn naam is Peter
Beste Peter
[welkom]
Leuk dat je je even voorstelt op ons forum. Ik heb ook veel ervaring met Japanse motoren. Zorgeloos maar, net wat jezelf zegt, het is het net even niet. Dat geldt ook voor auto's overigens. Het is net allemaal even te glad en te soepel. Europese waar heeft toch een betere wegligging en karakter. Je hebt ECHT iets onder je kont, zo gezegd.
Ik wens je veel plezier met je RT en het forum. Zien we je nog op het RT Treffen
:
Inschrijven kan hier: http://www.bmwrtforum.nl/treffen2010.htm
Jos
[welkom]
Leuk dat je je even voorstelt op ons forum. Ik heb ook veel ervaring met Japanse motoren. Zorgeloos maar, net wat jezelf zegt, het is het net even niet. Dat geldt ook voor auto's overigens. Het is net allemaal even te glad en te soepel. Europese waar heeft toch een betere wegligging en karakter. Je hebt ECHT iets onder je kont, zo gezegd.
Ik wens je veel plezier met je RT en het forum. Zien we je nog op het RT Treffen

Inschrijven kan hier: http://www.bmwrtforum.nl/treffen2010.htm
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Jos
ElsPeet schreef:Dag allemaal,
Peter
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!