Was mijn ABS aan het spoelen en stahflex leidingen aan het monteren, op zich alleemaal prima te doen en duidelijk.. maarrrrrr..
In de opening van het vulpotje voorrem circuit zitten 3 kleine lipjes om het niveau te bepalen, 3 kleine plastic vingertjes zeg meer.
Ik had dat eerst niet gezien en heb er een trechtertje ingezet om het resevoir te vullen. Toen hoorde ik 'klik'.
Schrik, wat is dat?
Trechter er weer uit en nu zie ik nog maar 2 van die vingertjes. $&#&!&@###$$!
Wat nu? Dat hele kleine stukje plastic zit er nu in natuurlijk. Ik zie het niet liggen. Als dat in de pomp komt wat dan? Kan dat gebeuren?
Er zit een soort deksel op het potje, samen met het reservoir van achterrem maar daar zitten van die 'vast en nooit meer los' schroeven in (niet voor niks neem ik aan? ) want het liefst zou ik dat er af halen natuurlijk om zodoende te kijken of ik het zie liggen. Maar los van of dit verstandig is krijg ik die schroeven niet los natuurlijk (bestaat daar speciaal gereedschap voor?)
Iemand een idee? Of zit er nog een zeefje in het systeem of zo dat zal voorkomen dat er schade ontstaat door dit stukje?
Groet,
Bas