Ik ben Paul Creemers, 42 jaar, getrouwd en 2 dochters. Ik ben een gevluchte Limburger die asiel heeft gekregen in de achterhoek ( ik weet niet wat erger is…

Ik heb in 2000 m’n papiertje ergens gevonden en heb toen een CBR1000 gekocht voor voornamelijk woon/werk. Een fijne motor met weinig problemen. Na zo’n 70 k verkocht en een ZZR1100 aangeschaft met weinig kms. Hierop de afgelopen 3 jaar 80 k mee gereden. Ook deze heeft me niet 1 keer in de steek gelaten. Altijd alles zelf kunnen doen. Wijsheid komt met de jaren zegt men wel eens….af en toe “close encounters” op hoge snelheid, en 2 schuivertjes die zonder problemen verliepen, wilde ik toch ‘ns gaan zoeken naar een motor met ABS, lichter en goede winterbescherming biedend voor niet al te veel geld (budget +/- 2500 euro). Ik heb ook nog een suzuki GN400 1 pitter, maar dat is weer net té om dagelijks 150 km mee te rijden. Dan kom je dus bij BMW uit. Veel naar K75 ers gekeken. Tot ik deze 850 RT tegenkwam. Voor iets meer als 2000 euro een koopje maar dus ook risicovol. Hij lijkt me technisch wel o.k. Optisch is het knudde maar dat interesseert me niet zo. Als ik hem zaterdag heb opgehaald dan plaats ik hier wel een foto van de RT, dan kunnen jullie ook ff lachen

De ZZR ga ik ´ns goed onderhanden nemen en wellicht dit voorjaar te koop aanbieden of ik hou hem er voor de "funkilometers" bij. Ik hoop hier een leuke tijd op het forum te kunnen doorbrengen en wat mede RT leden ´ns te ontmoeten tijdens een rit ofzo.