Even voorstellen
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
- Brouwer
- Type: R1250RT
- Bijz: Rood/zwart
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Ede
Even voorstellen
Sinds 1974 rij ik al motor, soms voor woon werk verkeer en soms als mooi weer hobby, ik ben er eigenlijk nooit helemaal mee gestopt en heb altijd een motor in de schuur gehad (ook al stond die door tijdsgebrek soms wel een jaartje stil). Ik heb gereden op: Jawa 250, Jawa 350, BMW R 69S, BMW R 60/6, BMW R60/7 RT, BMW K75 RT.
Na vele jaren met veel p[plezier BMW K75 RT rijden heb ik "toevallig" een R 1200 RT LC gehuurd toen mijn K75 een beurt kreeg.... en dat beviel zo erg goed dat ik na lang nadenken (en met toestemming van mijn vrouw) een jonge gebruikte R1200Rt Lc g met 15000km op de teller gekocht heb bij mijn eigen dealer.
Het plan is om er weer samen met de motor erop uit te trekken.
Andy
Na vele jaren met veel p[plezier BMW K75 RT rijden heb ik "toevallig" een R 1200 RT LC gehuurd toen mijn K75 een beurt kreeg.... en dat beviel zo erg goed dat ik na lang nadenken (en met toestemming van mijn vrouw) een jonge gebruikte R1200Rt Lc g met 15000km op de teller gekocht heb bij mijn eigen dealer.
Het plan is om er weer samen met de motor erop uit te trekken.
Andy
Jawa250, Jawa 350, BMW: R69S, R60/6, R60/7 RT, K75 RT, R1200 RT LC
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Re: Even voorstellen
Hallo Andy,
Van harte welkom op ons mooie
!
Je hebt dus al een aantal BMW's gereden en na de K75RT dus "ineens" terecht gekomen op een RT/LC. Ik wens jou samen met je vrouw vele plezierige kilometers op deze motor en veel genoegen op dit unieke forum!
Eilert

Je hebt dus al een aantal BMW's gereden en na de K75RT dus "ineens" terecht gekomen op een RT/LC. Ik wens jou samen met je vrouw vele plezierige kilometers op deze motor en veel genoegen op dit unieke forum!

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
- Bert M
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: F650GS
- Land: Verenigd Koninkrijk
- Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire
! Veel veilige en plezierige kilometers toegewenst
Bert M

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
- Brouwer
- Type: R1250RT
- Bijz: Rood/zwart
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Ede
De K75RT is een ideale dienstfiets (gaat altijd onverstoorbaar door) maar de R1200RT gaf me het oude boxergevoel weer terug, er leeft weer iets onder je zadel en dat gecombineerd met een uitstekende wegligging en het niet duiken bij hard remmen (net als op de R69S!) gaven me de doorslagEileRT schreef:Hallo Andy,
Van harte welkom op ons mooie!
Je hebt dus al een aantal BMW's gereden en na de K75RT dus "ineens" terecht gekomen op een RT/LC. Ik wens jou samen met je vrouw vele plezierige kilometers op deze motor en veel genoegen op dit unieke forum!![]()
Eilert
Andy
Jawa250, Jawa 350, BMW: R69S, R60/6, R60/7 RT, K75 RT, R1200 RT LC
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!