Even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Brouwer
Type: R1250RT
Bijz: Rood/zwart
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Ede

Even voorstellen

Ongelezen bericht door Brouwer »

Sinds 1974 rij ik al motor, soms voor woon werk verkeer en soms als mooi weer hobby, ik ben er eigenlijk nooit helemaal mee gestopt en heb altijd een motor in de schuur gehad (ook al stond die door tijdsgebrek soms wel een jaartje stil). Ik heb gereden op: Jawa 250, Jawa 350, BMW R 69S, BMW R 60/6, BMW R60/7 RT, BMW K75 RT.
Na vele jaren met veel p[plezier BMW K75 RT rijden heb ik "toevallig" een R 1200 RT LC gehuurd toen mijn K75 een beurt kreeg.... en dat beviel zo erg goed dat ik na lang nadenken (en met toestemming van mijn vrouw) een jonge gebruikte R1200Rt Lc g met 15000km op de teller gekocht heb bij mijn eigen dealer.
Het plan is om er weer samen met de motor erop uit te trekken.

Andy
Jawa250, Jawa 350, BMW: R69S, R60/6, R60/7 RT, K75 RT, R1200 RT LC
EileRT
Erelid
Erelid
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Andy,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum !

Je hebt dus al een aantal BMW's gereden en na de K75RT dus "ineens" terecht gekomen op een RT/LC. Ik wens jou samen met je vrouw vele plezierige kilometers op deze motor en veel genoegen op dit unieke forum! _004

[groet] Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Bert M
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: F650GS
Land: Verenigd Koninkrijk
Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire

Ongelezen bericht door Bert M »

Van harte welkom op ons mooie RT-forum! Veel veilige en plezierige kilometers toegewenst _004

[groet]

Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M

Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Brouwer
Type: R1250RT
Bijz: Rood/zwart
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Ede

Ongelezen bericht door Brouwer »

EileRT schreef:Hallo Andy,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum !

Je hebt dus al een aantal BMW's gereden en na de K75RT dus "ineens" terecht gekomen op een RT/LC. Ik wens jou samen met je vrouw vele plezierige kilometers op deze motor en veel genoegen op dit unieke forum! _004

[groet] Eilert
De K75RT is een ideale dienstfiets (gaat altijd onverstoorbaar door) maar de R1200RT gaf me het oude boxergevoel weer terug, er leeft weer iets onder je zadel en dat gecombineerd met een uitstekende wegligging en het niet duiken bij hard remmen (net als op de R69S!) gaven me de doorslag

Andy
Jawa250, Jawa 350, BMW: R69S, R60/6, R60/7 RT, K75 RT, R1200 RT LC

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”