janc'borg jan uit Culemborg
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
- janc'borg
- Type: R1250RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Culemborg
janc'borg jan uit Culemborg
Na 7 jaar vfr rijden en 3 jaar boxeren op een r1100r heb ik de overstap gemaakt naar een blauwe r1150rt uit 2002 met slechts 8000km op de teller.
Voor mijn partner en mijzelf was meer comfort gewenst. Na een proefrit waren wij direct verkocht. We hebben in de Eifel de bevestiging gekregen over het comfort van onze rt. Heerlijk om mee te sturen.
Ja het voorstellen, janc'borg. Jan uit Culemborg dus. Getrouwd met Marian 3 grote kids en 56 jaren jong. En vakantie vieren is onze grootste hobby. Ja tussendoor moeten we natuurlijk wel werken voor ons geld.
Voor de rest ga ik hier op het forum eens rustig rondkijken en zeker wijzer worden over onze gedeelde hobby.
Groeten Jan.
Voor mijn partner en mijzelf was meer comfort gewenst. Na een proefrit waren wij direct verkocht. We hebben in de Eifel de bevestiging gekregen over het comfort van onze rt. Heerlijk om mee te sturen.
Ja het voorstellen, janc'borg. Jan uit Culemborg dus. Getrouwd met Marian 3 grote kids en 56 jaren jong. En vakantie vieren is onze grootste hobby. Ja tussendoor moeten we natuurlijk wel werken voor ons geld.
Voor de rest ga ik hier op het forum eens rustig rondkijken en zeker wijzer worden over onze gedeelde hobby.
Groeten Jan.
- Ralph Romein
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: Ebony Metallic 2015, Sena 10R
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Alphen aan den Rijn
Re: janc'borg jan uit Culemborg
Welkom Jan op het forum en veel plezier met de motor
Gr, Ralph Romein

Gr, Ralph Romein
Mvg, Ralph Romein

- Berrybeer
- 2023
- Type: R1150RT
- Bijz: met alles d'rop & d'ran..
- Woonplaats of omgeving: Uden
Welkom Jan! Je hebt geluk....je bent volgens mij lidnummer 999....dat scheelt je een rondje op 't komende RT treffen volgend jaar.. :lol: :lol:
- janc'borg
- Type: R1250RT
- Woonplaats of omgeving: Culemborg
Ja je moet op het juiste moment toeslaan. Nummer 1000 heeft zich gemeld. Zou hij op het rt treffen komen? Overigens prima forum mooie tips (Recyclizer) voor mij een aanwinst om in te lezen en kennis te vergaren.Berrybeer schreef:Welkom Jan! Je hebt geluk....je bent volgens mij lidnummer 999....dat scheelt je een rondje op 't komende RT treffen volgend jaar.. :lol: :lol:
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!