janc'borg jan uit Culemborg

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

janc'borg
Type: R1250RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Culemborg

janc'borg jan uit Culemborg

Ongelezen bericht door janc'borg »

Na 7 jaar vfr rijden en 3 jaar boxeren op een r1100r heb ik de overstap gemaakt naar een blauwe r1150rt uit 2002 met slechts 8000km op de teller.
Voor mijn partner en mijzelf was meer comfort gewenst. Na een proefrit waren wij direct verkocht. We hebben in de Eifel de bevestiging gekregen over het comfort van onze rt. Heerlijk om mee te sturen.
Ja het voorstellen, janc'borg. Jan uit Culemborg dus. Getrouwd met Marian 3 grote kids en 56 jaren jong. En vakantie vieren is onze grootste hobby. Ja tussendoor moeten we natuurlijk wel werken voor ons geld.
Voor de rest ga ik hier op het forum eens rustig rondkijken en zeker wijzer worden over onze gedeelde hobby.
Groeten Jan.
Ralph Romein
Type: R1200RT/LC
Bijz: Ebony Metallic 2015, Sena 10R
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Alphen aan den Rijn

Re: janc'borg jan uit Culemborg

Ongelezen bericht door Ralph Romein »

Welkom Jan op het forum en veel plezier met de motor _004

Gr, Ralph Romein
Mvg, Ralph Romein

Afbeelding
**AC**

Ongelezen bericht door **AC** »

Hoi,

Welkom hier en nog veel leesplezier!

Gr. Milan
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Woonplaats of omgeving: Uden

Ongelezen bericht door Berrybeer »

Welkom Jan! Je hebt geluk....je bent volgens mij lidnummer 999....dat scheelt je een rondje op 't komende RT treffen volgend jaar.. :lol: :lol:
janc'borg
Type: R1250RT
Woonplaats of omgeving: Culemborg

Ongelezen bericht door janc'borg »

Berrybeer schreef:Welkom Jan! Je hebt geluk....je bent volgens mij lidnummer 999....dat scheelt je een rondje op 't komende RT treffen volgend jaar.. :lol: :lol:
Ja je moet op het juiste moment toeslaan. Nummer 1000 heeft zich gemeld. Zou hij op het rt treffen komen? Overigens prima forum mooie tips (Recyclizer) voor mij een aanwinst om in te lezen en kennis te vergaren.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”