even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

janvdv
Type: R1200RT/LC
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Dalfsen

even voorstellen

Ongelezen bericht door janvdv »

Sinds ongeveer 2000 heb ik m'n motorrijbewijs. Ik heb een aantal motoren gehad. O.a. een Honda cbr1000f en een Honda VFR 800. Maar met het ouder worden heb ik een BMW r 1200 rt van 2009 gereden. Dat beviel me heel goed: veel meer comfort, zeker op langere afstanden, zoals naar het Zwarte Woud over de snelweg. Maar ook in het Zwarte Woud kun je heerlijk sportief rijden.
Vorig jaar heb ik hem ingeruild voor het nieuwe type, de LC versie. Daar heb ik nog veel meer plezier van. Het rijdt soepel, met wat meer pit. Daar houd ik van. Ik hoop nog een flink aantal jaren te mogen genieten van motorrijden. Daarnaast heb ik me verdiept in Basecamp en maak routes in mijn eigen omgeving, maar ook wel in andere gebieden. Leuk is het dan om via Google Earth de routes te "rijden", maar dan bekeken vanuit een helikopter.
Ik woon in het prachtige Vechtdal in Dalfsen. vandaar uit zijn mooie ritten te maken in de omgeving.
Ik hoop nog vele mooie, prettige contacten te krijgen via dit forum.
Honda Magna
Honda CBR1000F
Honda VFR800
BMW R1200RT 2009
BMW R1200RT LC 2015
Nu: R1250GS 2019
EileRT
Erelid
Erelid
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: even voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Jan,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro. Je heb na de wat meer sportieve Honda's met de -1200- inderdaad voor meer comfort gekozen. Je kunt dus naar hartenlust toeren op je eigengemaakte routes in Basecamp! _004

Als je in je "achtertuin" in een voor jou ongetwijfeld bekende omgeving wilt rijden, maar met nog onbekende forumleden (die zoals je zegt wilt leren kennen) , dan is er de mogelijkheid om je aan te melden voor de Vechtdal motortoertocht: viewtopic.php?f=51&t=12834. Ik heb al een aantal toertochten en treffens meegemaakt en het is heel gezellig! _004

[groet] Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Bert M
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: F650GS
Land: Verenigd Koninkrijk
Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire

Ongelezen bericht door Bert M »

Van harte welkom op ons mooie RT-forum! Veel veilige en plezierige kilometers toegewenst _004

[groet]

Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M

Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Jeroen1969
Type: R1250RT
Bijz: Spezial Option 719 Blue Planet
Woonplaats of omgeving: Lage Vuursche

Ongelezen bericht door Jeroen1969 »

Welkom hier! Veel plezier ook met je LC en wellicht zien we elkaar een keer bij een toertje in het Vechtdal??

Groet uit Lage Vuursche (ook een geinige uitvalsbasis voor toertjes)

Jeroen.
Voorheen: 1981 Yamaha Maxim 550, 2001 R1150RS, 2010 R1200RT, 2015 R1200RS, 2017 R1200RS. Spätzi = 2019 R1250RT, ja ze heeft een naam, nee ik schaam me nix.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”