Hallo allemaal,
Als nieuw lid op dit forum zal ik mij even kort voorstellen.
Na bijna 30 jaar "cruisen" tijdens rondjes rond de kerk heb ik begin vorig jaar besloten mijn hobby meer inhoud te gaan geven. Op zoek naar een sportieve toermotor ben ik op diverse modellen gaan rijden. Tijdens het wegrijden van de parkeerplaats bij de dealer was het al duidelijk; het zou een RT worden. Alle motoren reden prima maar gaven mij absoluut niet het gevoel wat ik op een RT ervaar. In mei 2016 een mooie LC, full optional, gekocht en inmiddels ruim 10K verder. Afgelopen zomer een mooie 5-landen toer gemaakt richting Spanje. Tussendoor zo veel mogelijk weekendritten gemaakt en de 1e 2 vakantieroutes voor dit jaar staan al gepland :) :) En het plezier neemt alleen maar toe.
Ik wens jullie langs deze weg alvast een mooi en veilig motorseizoen 2017. Wellicht komen we elkaar onderweg tegen.
groeten,
Patrick
voorstellen als nieuw lid
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
- PatrickP
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: san marino blauw
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Sint Michielsgestel
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Re: voorstellen als nieuw lid
Hallo Patrick,
Van harte welkom op ons mooie
en
dat het plezier op je
sinds de aanschaf alleen maar toeneemt! Een plezierig en veilig vervolg van je RT-kilometers en veel genoegen op ons unieke forum!
Eilert
Van harte welkom op ons mooie

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!