Even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

laat
Type: R1150RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Volendam

Even voorstellen

Ongelezen bericht door laat »

Hallo allemaal,
Graag wil ik mij even voorstellen.
Ik ben al eerder forumlid geweest maar mijn oude account is niet meer actief dus stel ik mij opnieuw voor.
Mijn naam is Leo en sinds Maart 1982 rij ik motor.
Ik ben begonnen op een Suzuki GN 400 TD en na een half jaartje kon ik een BMW R 100 RT uit 1981 van een vriend overnemen en heb deze tot mei 2011 in bezit gehad.
In 1986 heb ik nog een R 69 S uit 1967 gekocht en deze heb ik in een jaar tijd gerestaureerd en is nog steeds in mijn bezit.
Na mijn R 100 RT ben ik overgestapt op een R 1150 RT Twin Spark uit 2004, maar helaas kan ik met deze motor niet zo goed overweg en heb besloten om er afscheid van te nemen en hem hier op dit forum te koop aanbieden.
Inmiddels ben ik overgestapt van een twee cilinder naar een vier cilinder en wel een BMW K 1100 LT SE uit 1994 en hierop voel ik me weer 100 procent op thuis.
Mvg. Leo
EileRT
Erelid
Erelid
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Leo,

Welkom terug op ons RT-forum . Jammer dat de -1150- niet aan je verwachtingen voldoet. Succes met de verkoop. Vele plezierige kilometers toegewenst op je K 1100 LT Special Edition! _004

Jouw gerestaureerde R 69 S uit 1967 moet je nooit verkopen . . . schitterende motor, pure nostalgie! _004

[groet] Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”