heb hem juist mogen ophalen, 2 nieuwe lampen gestoken en nieuwe lamp voetjes geplaatst!
zijn H7 Cool Blue 55w hij wil geen Led lampen, hij zegt dat de computer deze niet aanvaard,
en dat het brol is, en dat ze te veel kosten, nu dat laatste moet ik beslissen hé, maar ik heb hem laten
doen, ik ben tevreden, ze hebben hem opgehaald en ik ben er terug achter geweest, 150€ met werk
en ophalen. ben zeer tevreden, hij vertelde me ook, iets over de batterij oplader, ik heb daar een fice geplaatst
om gemakkelijk deze aan de lader te leggen, nu vroeg hij mij hoe ik dit deed, ik vertelde hem dat het een druppellader
is en dat ik deze laat aanliggen als ik er een week niet mee gereden heb, hij zei me dat is niet goed, veel doen het verkeerd,
hij zegt leg hem aan de lader via klemmen, en als je ziet op de batterij-druppelader dat hij vol is, dan trek je het stopcontact
uit, en als hij lang blijft staan, leg hem dan nog eens aan na een week, voor een paar uren tot hij geladen is, hij zegt ze laten die lader
dan aanliggen, en plots zien ze dat hij terug begint op te laden, ja zegt hij omdat de lader ook stroom verbruikt, bij het aangeven dat ze geladen is zie
je bij mij groene lampjes branden 2 rijen, als je dit laat aanliggen trekken deze de batterij terug leeg, ik dacht dat dit de lader was
die dit doet ! nu ik ga het in het vervolg ook zo doen, hij zegt na de winter moet ik veel depanneren, en ze zeggen dan, de batterijlader
lag aan hoor heel de winter lang, dit helpt je batterij naar de knoppen zegt hij, en hij kent er veel van.