:lol: :lol: :lol:
groet, Henk
Moderator: RT_Patrick
Ach, wat er over is gooi je gewoon in de koffer. Het schiet je misschien onderweg nog een keer te binnen waar het ook alweer gemonteerd moest worden... :roll:Berrybeer schreef:En dat komt ook weer goed? Zou 't wel razend knap vinden..
Hoi Dave,Dave schreef:Is dat die groene 1100 Henk? En rijd je nog steeds op die zwarte rond?
Uiteindelijk hou ik een "heel" blok over (minus 1 cilinder), nou die past niet in mijn koffer Mike.Mike Philippens schreef:Ach, wat er over is gooi je gewoon in de koffer. Het schiet je misschien onderweg nog een keer te binnen waar het ook alweer gemonteerd moest worden... :roll:Berrybeer schreef:En dat komt ook weer goed? Zou 't wel razend knap vinden..
wat is goed? Als de brommer weer 200 rijdt, vind je dat zelf misschien goed. De overheid echter niet.Berrybeer schreef:En dat komt ook weer goed? Zou 't wel razend knap vinden..
Dave schreef:Is dat die groene 1100 Henk? En rijd je nog steeds op die zwarte rond?
Hoi Peter,vioma schreef:Kun je het frame niet beter laten poedercoaten: dan is hij echt pekel bestendig
Fantastisch Henk. Mooi dat hij het weer doet. Die ga je toch niet meer weg doen ?!Jos WRSM schreef:Was een mooi project Henk, zien we em straks bij de koop/verkoopadvertenties?
![]()
Jos
Ja dat is helemaal waar. Maar helaas heb ik niet zoveel foto's meer genomen op het einde,Stingray schreef:Ik blijf het knap vinden een motor helemaal in elkaar schroeven. top gedaan. Ik mis alleen wat foto's. de laatste is van een gespoten frame en daarna post je over een proefrit. Daar zit volgens mij nog wel een aantal uurtjes werk tussen toch??
Nee, ik denk het niet. Zo'n project schept een speciale band met je RT. Ik denk dat ik eerst die hele mooie anthraciet grijze in de verkoop ga zetten.HansD schreef:Fantastisch Henk. Mooi dat hij het weer doet. Die ga je toch niet meer weg doen ?!Jos WRSM schreef:Was een mooi project Henk, zien we em straks bij de koop/verkoopadvertenties?
![]()
Jos
Hans
Dank voor het compliment Kenny!ksimon schreef:Henk,
Proficiat en well done !
Ook bedankt voor jouw repportage.
En veel velige kilometers![]()
Gr,
Kenny
Je hebt gelijk, ik zal het verhelpen. Ze stonden namelijk op mijn webserver die onderuit is gegaan. _002 _002wimmers schreef:Beste Henk,
Helaas zie ik geen fotoos op het forum, alleen maar vierkantjes met rode kruizen.
Wellicht heb je de fotoos verwijderd.
Jammer want juist dit soort berichten vind ik geweldig om te zien en te lezen.
Alleen maar respect voor deze vaklui.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!