bedoeling dat deze op de valbeugels (nog te bestellen)gemonteerd gaan worden...

Ga deze denkelijk aansluiten dmv een relais,
en ze continu laten mee branden met het gewoon licht ofzo....
Moderator: RT_Patrick
Lig ik voorlopig niet echt wakker van ...bratus schreef:Hebben die wel een Europese (b.v. E4) goedkeuring. (Politie wil daar wel eens lastig over doen wanneer dat ontbreekt weet ik uit eigen ervaring.)
Off Topic Mode Aan:EileRT schreef: Off-topic:
Graag zou ik een betere achterlamp op mijn RT willen. Dat deze ooit een type goedkeuring heeft gekregen is mij een volkomen raadsel. Dit is de al eerder op het forum gememoreerde "gloeiende spijker". Maar dit is weer een ander onderwerp.
On-topic.
Dan zou ik de zoekfunktie eens proberen met " Whitelights"EileRT schreef:
Graag zou ik een betere achterlamp op mijn RT willen...
Eilert
Inspector Gadget schreef:Ik heb jaren gereden met een Pilot Bi-Xenon set op mijn 1100RT, nooit problemen en beviel heel erg goed.
Misschien een maandag-morgen exemplaar?![]()
Dan ik ook even Off-topic:EileRT schreef:knip knip ......
Off-topic:
Graag zou ik een betere achterlamp op mijn RT willen. Dat deze ooit een type goedkeuring heeft gekregen is mij een volkomen raadsel. Dit is de al eerder op het forum gememoreerde "gloeiende spijker". Maar dit is weer een ander onderwerp.
On-topic.
Eilert
het is ook enkel om deze reden dat ik ze ga monteren, de lichtopbrengst van mijn r1150rt is meer dan zat, maar aan het overige verkeer laten zien dat er iets aankomt was de bedoeling... 9 op 10 ga ik alle verlichting voorzien van gele folie, zodat ze men 2x kijkt ... tenminste dat is de bedoeling...Snellecees schreef:Ik heb precies dezelfde verstralers gemonteerd op mijn R100RT als Buurman en ik gebruik ze hoofdzakelijk om meer op te vallen in het donker. "knip"
Groet
Cees
Je kan er nog een dimlicht bijhangen al is dat misschien niet eens veel feller. Voor mij zit goed ergens tussen die twee in.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!