Na geruime tijd zo af en toe meegelezen te hebben, heb ik me nu ook maar eens netjes aangemeld ;-)
Mijn naam is Martin Post. Getrouwd, 4(!) kinders tussen 2 en 9 jaar jong, inkoper van beroep en werkzaam bij een grote aannemer in de procesindustrie. Ik rij zo'n 12 jaar motor, heel veel woon-werk kilomters en af en toe een toerrit. Ben net begonnen aan mijn 4e motor. De eerste was een Diversion600, daarna een Diversion900, 1,5 jaar geleden een R1150RT (single spark) die ik 23 september jl. met een ongeval op de A2 total loss heb gereden. Gelijk op zoek gegaan naar een goede vervanging, en 2 weken geleden gevonden in een 'nieuwe' R1150RT van oktober 2003 met 48000 km op de teller.
Vanaf de 1e RT ben ik het onderhoud zelf gaan doen. Het is een beetje een uitdaging omdat de vrije tijd wat beperkt is met baan, gezin en neven-activiteiten, en de motor de eerstvolgende werkdag weer beschikbaar moet zijn, maar met een beetje plannen en met de hulp van alle beschikbare informatie die ik mede via dit forum gevonden heb op internet, is het goed te doen. En mijn ervaring is dat het de lol in het rijden verdiept!
Voor het synchroniseren gebruik ik de Harmonizer, gekocht Grok via het Adventure rider forum, werkt subliem.
Het ongeval waardoor ik mijn 1e RT heb moeten afschrijven was het eerste ongeval in mijn motor carrière (naast een paar 'omval-incidenten'

Ben bevestigd in de wetenschap dat een ongeluk in een bizar klein hoekje kan liggen, en heb als leerpunt meegenomen me zo min mogelijk te laten afleiden door bijvoorbeeld navigatie, en heb de bevestiging daarvan op de nieuwe RT dan ook netjes recht in de zichtlijn.
Ik wens jullie veel veilige en plezierige motor kilometers toe, en leuke en nuttige conversaties op dit forum!
Groet,
maRTinP