hoi Rob, de mijne is met rembekrachtiger ben daar tevreden over, maar één probleem duikt nu op,
als ik de koppeling intrek dan soms valt hij volledig weg of uit ! nu ik geraak iedere keer thuis hoor,
omdat ik een beetje wacht en terug probeer te starten, nu gisteren Zondag terug een treffen mee gereden
en ook één keer bij het ontkoppelen viel hij uit, de één zei je benzine misschien, de andere en ikzelf zeiden
misschien één bougie die niet goed werkt of zoiets hé, toen ik aankwam was mijn vriend daar van op het
werk er ook aanwezig, die man rijd winter en zomer en doet 16,000Km per jaar met zijn GS is nu zijn vierde
hij heeft nu 120,000km gebold en is 7 jaar zal volgend jaar terug een nieuw kopen, nu we wijken af,
die man wist onmiddellijk te vertellen dat het aan de synchronisatie was en dat dit een gekend probleem
is,toeval of niet ik was die dag niet de enige met dit probleem bij de RT 1200 nu die andere was een 2008
model en er was iemand mee met een model 2007 en die heeft dit nog nooit gehad, we gaan hem binnen
doen voor de winter, en vragen of ze via de computer uitlezen welk probleem het is, anders een zeer
goede fiets hoor.gr Johnny