Mijn naam is Tino bouwjaar 1973 en kom uit Evergem (omgeving Gent)heb mijn rijbewijs sinds 1994.
Even korte schets: Mocht van thuis uit geen motor kopen, te gevaarlijk!!!Reed wel als een gek met een opgefokte suzuki 50cc op het fietspad, toch motorrijbewijs mogen afleggen, gelijk geslaagd!!! Maar motor kwam er niet aan te pas. Dan het gekende verhaal getrouwd,kindjes, huisje, boompje, tuintje,....en geen geld.Even motor huren, honda deauville (tegengevallen) en dan nu sinds maart 2001 toch de trotse bezitter van een BMW R1150 RT van 2001(had hem gekocht om thuis even de drukte te ontvluchten, maar als ik praat om te gaan rijden,staat mijn vrouw als 1ste klaar om mee te gaan, zal wel met de trillingen van de Boxermotor te maken hebben zeker

Toen ik hem kocht bij een niet off.dealer heb ik gelijk de olie vervangen want iedereen doet daar 10w40 vol.synth. in. Ik heb er nu 20w50 minerale olie in gedaan, maar denk dat ik tegen de winter er 15w50 hlf. synth. van castrol zal ingooien. Ook reeds bougies, cardan-en koppelingsolie vv. Juist ben ik zwaar de mist ingegaan bij het flushen van mijn I-ABS (dacht dat er 2 circuits waren (gelijk bij een gewone motor), maar het zijn er helaas 4). Bijgevolg geen remfunctie meer en met mijn vrouw met de auto achter mij naar een dealer in Drongen, kostprijs 750 euro (in den black) anders begon hij er niet aan. Pure maffia. En nu onlangs nieuwe banden MICHELIN Pilot Road 4, zeer tevreden over (deze zijn vlug warm en plakken aan de grond zoals ze zeggen).
vele groeten en Boxer-rijgenot, tot in één van de onderwerpen