sleutel bij maken
Moderator: RT_Patrick
-
- Type: R1100RT
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: deventer
sleutel bij maken
hallo
Ik wil een sleutel van een rt uit 1996 bij laten maken,
kan ik dit gewoon bij de sleutelmaker laten doen??
want volgens mij zit er geen transponder in toch
maar dit weet ik niet zeker.
miss dat iemand dit weet,dan hoor ik dit graag,is toch wel een beetje
griezelig als je maar 1 sleutel hebt
Groetjes
Gerrit.
Ik wil een sleutel van een rt uit 1996 bij laten maken,
kan ik dit gewoon bij de sleutelmaker laten doen??
want volgens mij zit er geen transponder in toch
maar dit weet ik niet zeker.
miss dat iemand dit weet,dan hoor ik dit graag,is toch wel een beetje
griezelig als je maar 1 sleutel hebt
Groetjes
Gerrit.
-
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Maassluis
Re: sleutel bij maken
De 1100 heeft niets speciaals in de sleutel zitten. Of er moet een alarm ingebouwd zijn met startonderbreking en sleutel herkenning.
Standaard dus niet. Gewoon bij laten maken. Alleen zal het een echte reserve zijn. Het model is klein en onvriendelijk om te gebruiken.
Ik heb er standaard ook 1 aan mijn standaard sleutelbos zitten. Handig als je even in de koffer wat moet plaatsen terwijl de motor nog draait.
En ik heb mijn vrouw een 2e reserve verstrekt. Kan ze zelf haar eigen helm in de koffer doen zonder dat we alles eerst open moeten zetten.
Standaard dus niet. Gewoon bij laten maken. Alleen zal het een echte reserve zijn. Het model is klein en onvriendelijk om te gebruiken.
Ik heb er standaard ook 1 aan mijn standaard sleutelbos zitten. Handig als je even in de koffer wat moet plaatsen terwijl de motor nog draait.
En ik heb mijn vrouw een 2e reserve verstrekt. Kan ze zelf haar eigen helm in de koffer doen zonder dat we alles eerst open moeten zetten.
-
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: deventer
@isaac
bedankt voor de info
er zit idd geen alarm ofzo iets op
ik laat er maar een paar bijmaken
Groetjes
Gerrit
bedankt voor de info
er zit idd geen alarm ofzo iets op
ik laat er maar een paar bijmaken
Groetjes
Gerrit
- R1nus
- Type: R1200RT
- Bijz: Mistachterlicht, stang op stuur voor nav. e.d.
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Mijn
heeft wel een sleutel met transponder.
Voor het gemak heb ik ook een sleutel bij laten maken en bij de lokale ijzerhandel (E-Norm) hier kon ik ook de transponder in de sleutel laten plaatsen. Deze kunnen ze namelijk uitlezen en programmeren voor je reserve sleutel.
Ik heb er voor gekozen om geen transponder in de extra sleutel te laten plaatsen omdat ik deze sleutel alleen gebruik om de motor van het stuurslot af te halen bij het verplaatsen van mijn motor uit de berging in de achtertuin.
Tevens gebruik ik deze sleutel om mijn koffers te openen of van de motor af te halen als deze in de berging staat.
Daardoor kan de originele sleutel in het afgesloten sleutelkastje blijven hangen als ik in de berging aan het werk ga.

Voor het gemak heb ik ook een sleutel bij laten maken en bij de lokale ijzerhandel (E-Norm) hier kon ik ook de transponder in de sleutel laten plaatsen. Deze kunnen ze namelijk uitlezen en programmeren voor je reserve sleutel.
Ik heb er voor gekozen om geen transponder in de extra sleutel te laten plaatsen omdat ik deze sleutel alleen gebruik om de motor van het stuurslot af te halen bij het verplaatsen van mijn motor uit de berging in de achtertuin.
Tevens gebruik ik deze sleutel om mijn koffers te openen of van de motor af te halen als deze in de berging staat.
Daardoor kan de originele sleutel in het afgesloten sleutelkastje blijven hangen als ik in de berging aan het werk ga.
Een probleem is pas een probleem, als je er geen oplossing voor kunt vinden.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 2106 Weergaves
-
Laatste bericht door wim57