Vandaag nog verder uitgebouwd en gechekt en gemeten.
Het enige dat ik heb opgemerkt is dat (als je voor de motor staat) aan de linker kant (de kant die lager is) dat
de beugel iets meer speling heeft dan de andere kant. Ik heb dit kunnen oplossen zodat de speling weggewerkt is.
Het systeem op zich komt nog altijd lager aan dezelfde kant maar kan nu niet meer zoveel vrij bewegen.
Alles is nu wel waterpas, zonder beugels of met beugels, op de laagste stand en ook op de hoogste stand.
En toch is het geheel nog scheef, begrijp wie begrijpen kan.
Heel eigenaardig.
Ik kan perfect met de GS-911 de ruit kalibreren en die stop dan wel hoger dan voorheen.
Maar na het afzetten van het contact en dan terug opzetten zakt de ruit opnieuw tot in de rubbers de eerste keer.
Bij de volgende keer proberen (terwijl het contact nog niet is afgezet) stopt de ruit wel op tijd.
Het is precies dat de ruit iedere keer opnieuw zichzelf kalibreert na het terug aanzetten van het contact, is dit zo?
Bij het lossen van de vijzen van het ruitmechanisme is me opgevallen dat de vijzen wel zeer vlot te lossen zijn.
Het zou me niet verbazen dat ze maar met 2,5Nm vastgezet zijn zoals de ruit. De exacte waarde heb ik voor het ruitmechanisme niet gevonden in RepRom, wel hoe je die moet in en uitbouwen.
Momenteel kan je net meer zien dat er een RT in mijn garage staat

, hij staat volledig in zijn
Ik denk dat ik na een grondige schoonmaak van alle metaal die normaal bedekt is en na een grondige schoonmaak van alle tupperware
alles weer opbouw en dat ik er voor de rest van levensduur van de RT, er wel zal op letten dat ik de ruit niet te laag positioneer
Ondertussen is het bijna een caferacer :mrgreen: :mrgreen: