Randy stelt zich voor !
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
-
- Type: R1200RT
- Bijz: Alarm,Bi-Xenon,ESA,GPS,50ltr topcase,Full options
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Randy stelt zich voor !
Hallo mede BMW adepten ,
Ik ben Randy , 52 jaar en sedert 2 jaar gepensioneerd marineman en sinds een klein jaar part-time werkende , ook ben ik sinds geruime tijd een KNMV lid
Ik rij sinds 1972 (illegaal) wegmotor en sinds 1975(legaal) , heb wel sinds 1970 tot 1987 regio en club motorcross wedstrijden gereden en van 1988 t/m 1990 125cc schakel kart gereden (Kali kart met Suzuki 125cc waterkoeling blok ) , dit allemaal met zeer veel plezier .
Ik zie dat menigeen een opsomming heeft gemaakt van zijn motorcarrière , goed idee , dus doe ik dat ook maar .
mijn allereerste wegfiets : Yamaha RD125 , daarna een Honda CB175 , Honda CB500T, Honda GL1000K2 ,Honda CB750K7, GL1000K3 Vetterstate , GL1100 Aspencade ,
Suzuki 1100Katana , Honda GL1200SEI , Honda VT1100 , BMW K75RT , BMW R1100RS , BMW K1100LT , BMW K75RT Ultimate , Honda ST1100 Pan European , BMW R1100RT , BMW R1150GS Adventure , BMW R1150RT en sinds zeer kort een R1200RT Lifestyle (full Options) waar ik natuurlijk helemaal gek op ben .(niet vreemd natuurlijk) BMW F650GS als 2e fiets erbij
Tegelijkertijd heb ik vanaf 1999 altijd een tweede fiets tot mijn beschikking gehad en geen pekelfietsen oid , maar gewoon knappe fietsen , zoals een Yamaha DT125LC , Honda NX250 Dominator ( 3st. totaal , steeds nieuwere ) Honda NX650 Dominator , Honda Xl600V Trans Alp '89 en '94 , en tot een maand terug een echt Beest , nl. een VOR 530 Supermotard uit 2003 102kg en 63 pk .
Deze fietsen heb ik gebruikt als woon/werk speelfietsen , lekker makkelijk en zuinig en ook vanuit het standpunt dat de gereden kilometers met de woon/werk fiets niet op de "grote jongen" komen en dat scheelt echt een slok op een borrel , qua inruil van de tourmotor , onderhoud zoals beurten en banden en het leverde mij natuurlijk heel veel lol op .(onbetaalbaar!)
Binnenkort ga ik op mijn gemak op zoek naar een classic , wat het gaat worden weet ik niet maar ik zal jullie op de hoogte houden , okay ?
Hou de gepoetste kant boven en misschien tot ziens dan maar ,
Randy
Ik ben Randy , 52 jaar en sedert 2 jaar gepensioneerd marineman en sinds een klein jaar part-time werkende , ook ben ik sinds geruime tijd een KNMV lid
Ik rij sinds 1972 (illegaal) wegmotor en sinds 1975(legaal) , heb wel sinds 1970 tot 1987 regio en club motorcross wedstrijden gereden en van 1988 t/m 1990 125cc schakel kart gereden (Kali kart met Suzuki 125cc waterkoeling blok ) , dit allemaal met zeer veel plezier .
Ik zie dat menigeen een opsomming heeft gemaakt van zijn motorcarrière , goed idee , dus doe ik dat ook maar .
mijn allereerste wegfiets : Yamaha RD125 , daarna een Honda CB175 , Honda CB500T, Honda GL1000K2 ,Honda CB750K7, GL1000K3 Vetterstate , GL1100 Aspencade ,
Suzuki 1100Katana , Honda GL1200SEI , Honda VT1100 , BMW K75RT , BMW R1100RS , BMW K1100LT , BMW K75RT Ultimate , Honda ST1100 Pan European , BMW R1100RT , BMW R1150GS Adventure , BMW R1150RT en sinds zeer kort een R1200RT Lifestyle (full Options) waar ik natuurlijk helemaal gek op ben .(niet vreemd natuurlijk) BMW F650GS als 2e fiets erbij
Tegelijkertijd heb ik vanaf 1999 altijd een tweede fiets tot mijn beschikking gehad en geen pekelfietsen oid , maar gewoon knappe fietsen , zoals een Yamaha DT125LC , Honda NX250 Dominator ( 3st. totaal , steeds nieuwere ) Honda NX650 Dominator , Honda Xl600V Trans Alp '89 en '94 , en tot een maand terug een echt Beest , nl. een VOR 530 Supermotard uit 2003 102kg en 63 pk .
Deze fietsen heb ik gebruikt als woon/werk speelfietsen , lekker makkelijk en zuinig en ook vanuit het standpunt dat de gereden kilometers met de woon/werk fiets niet op de "grote jongen" komen en dat scheelt echt een slok op een borrel , qua inruil van de tourmotor , onderhoud zoals beurten en banden en het leverde mij natuurlijk heel veel lol op .(onbetaalbaar!)
Binnenkort ga ik op mijn gemak op zoek naar een classic , wat het gaat worden weet ik niet maar ik zal jullie op de hoogte houden , okay ?
Hou de gepoetste kant boven en misschien tot ziens dan maar ,
Randy
Laatst gewijzigd door Randy op 14 mar 2012, 23:29, 4 keer totaal gewijzigd.
- BeemerBert
- Woonplaats of omgeving: De Mergelandroute
Re: Randy stelt zich voor !
Welkom Randy, wat een motorcarriere
Veel plezier op dit gezellige forum.
En pas je profiel even aan, er staat nu vrouw onder je naam
Groet, Bert

En pas je profiel even aan, er staat nu vrouw onder je naam

Groet, Bert
-
Beste Bert ,BeemerBert schreef:Welkom Randy, wat een motorcarriere![]()
En pas je profiel even aan, er staat nu vrouw onder je naam![]()
Groet, Bert
bedankt voor het welkom heten en de tip mbt. mijn profiel , ik heb het inmiddels aangepast .
Ik heb er zeker zin in , want motoren in het algemeen en BMW 's in het bijzonder hebben wat
dat betreft mijn hart gestolen en wie weet wat ik op dit Forum allemaal op kan steken , niet ?
Groeten , Randy
Hallo welkom hier,
Een aardige lijst zo ja
Heel veel plezier hier en wellicht ooit een keer tot ziens dan maar bij een meeting of zo.
Oja, Roterdam is dat een nieuwe plaats of zo
Gr. Milan
Een aardige lijst zo ja

Oja, Roterdam is dat een nieuwe plaats of zo

Gr. Milan
-
Ja Milan , je hebt gelijk , had het niet gezien (ben ook geen tikgeit) maar in ieder geval bedankt voor het melden ervan .**AC** schreef:Hallo welkom hier,
Een aardige lijst zo jaHeel veel plezier hier en wellicht ooit een keer tot ziens dan maar bij een meeting of zo.
Oja, Roterdam is dat een nieuwe plaats of zo![]()
Gr. Milan
Groet , Randy
ps: vraagje , weet jij waarom er ook 'n R900RT wordt genoemd in het forum ,
heb ik als enigzins ervaren BMW rijder iets gemist qua modelreeks ?
- BeemerBert
- Woonplaats of omgeving: De Mergelandroute
Ik denk dat je, net als de meeste BMW rijders wat gemist hebt.
Zelf ook nog nooit een R900RT live gezien maar het schijnt dat ze een speciale overheidsuitvoering gemaakt hebben.
Lees maar eens:
http://news.motorbiker.org/blogs.nsf/dx/bmw-r900rt.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Groet, Bert
enne die tikfouten
die maken we allemaal :)
Zelf ook nog nooit een R900RT live gezien maar het schijnt dat ze een speciale overheidsuitvoering gemaakt hebben.
Lees maar eens:
http://news.motorbiker.org/blogs.nsf/dx/bmw-r900rt.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Groet, Bert
enne die tikfouten

-
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: lekker groot
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Apeldoorn
hoi Randy
welkom hier
mooie fiets de 1200
lange lijst ook !
gr
Peter
welkom hier
mooie fiets de 1200
lange lijst ook !
gr
Peter
R1200GSA 2010
Ik weet wel dat er een R1200RTp is, die 900 ken ik ook nietRandy schreef:Ja Milan , je hebt gelijk , had het niet gezien (ben ook geen tikgeit) maar in ieder geval bedankt voor het melden ervan .**AC** schreef:Hallo welkom hier,
Een aardige lijst zo jaHeel veel plezier hier en wellicht ooit een keer tot ziens dan maar bij een meeting of zo.
Gr. Milan
Groet , Randy
-
Beste Milan ,**AC** schreef:Ik weet wel dat er een R1200RTp is, die 900 ken ik ook nietRandy schreef:Ja Milan , je hebt gelijk , had het niet gezien (ben ook geen tikgeit) maar in ieder geval bedankt voor het melden ervan .**AC** schreef:Hallo welkom hier,
Gr. Milan
Groet , Randy
Ik heb van Bert (hierboven) begrepen dat het een speciale politie uitvoering is , en de Belgische politie rijdt ermee ,
uiterlijk een 1200 maar met 900cc cylinders , goedkoper maar ook een stuk minder krachtig .
Kijk maar op de link welke hij mij heeft geforward , heb ik ook gedaan en nu weer helemaal op de hoogte van het e.e.a. ,
Groet , Randy
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!