Van R via K naar R
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Van R via K naar R
Beste forumleden,
Mijn naam is Casper van Maanen en ik rijdt al meer dan 40 jaar BMW. Na wat gescharrel in de marge, ben ik op 20 jarige leeftijd begonnen met een fantastische R69S (Deze fiets had ik nooit moeten verkopen!) Daarna bijna 20 jaar op een R80/7 in RT uitvoering gereden, waarna ik in 1996 overgestapt ben op een K100LT. Een prima fiets, maar geen boxer. Door een eenzijdig ongeluk tijdens een motortour in de Eifel, afgelopen herfst, toch weer een boxer aangeschaft. Een fantastische R1150RT uit 2001, good looking en met bijna alles er op en er aan, zoals xenon en een vette laser uitlaat. Het enige wat ik aan de motor heb veranderd zijn de knipperlichten en het achterlicht (wit led). Denk er nog aan om de voetsteunen te verlagen e/o het stuur te verhogen omdat ik (nog) niet optimaal op de motor zit en daar door last krijg van met name mijn linker heup. Hoop met mijn "nieuwe" R1150RT nog heel veel jaren te kunnen rijden.
Met vriendelijke groet,
Casper
Mijn naam is Casper van Maanen en ik rijdt al meer dan 40 jaar BMW. Na wat gescharrel in de marge, ben ik op 20 jarige leeftijd begonnen met een fantastische R69S (Deze fiets had ik nooit moeten verkopen!) Daarna bijna 20 jaar op een R80/7 in RT uitvoering gereden, waarna ik in 1996 overgestapt ben op een K100LT. Een prima fiets, maar geen boxer. Door een eenzijdig ongeluk tijdens een motortour in de Eifel, afgelopen herfst, toch weer een boxer aangeschaft. Een fantastische R1150RT uit 2001, good looking en met bijna alles er op en er aan, zoals xenon en een vette laser uitlaat. Het enige wat ik aan de motor heb veranderd zijn de knipperlichten en het achterlicht (wit led). Denk er nog aan om de voetsteunen te verlagen e/o het stuur te verhogen omdat ik (nog) niet optimaal op de motor zit en daar door last krijg van met name mijn linker heup. Hoop met mijn "nieuwe" R1150RT nog heel veel jaren te kunnen rijden.
Met vriendelijke groet,
Casper
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Re: Van R via K naar R
Hallo Casper,
Van harte welkom op ons mooie
en je hebt gelijk: die R69S had je nooit moeten verkopen . . . ik zou graag zo'n fiets in mijn bezit willen hebben.
Ik wens jou veel plezier op ons forum en uiteraard op je
!
Eilert

Ik wens jou veel plezier op ons forum en uiteraard op je

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
-
- Type: R1200RT
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Utrecht
Welkom Casper.
Sent from my iPhone aan alle forumleden
Sent from my iPhone aan alle forumleden
- Bert M
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: F650GS
- Land: Verenigd Koninkrijk
- Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire
! Veel plezierige en veilige kilometers toegewenst
Bert M

Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
- Carel boxer64
- Type: R1100RT
- Bijz: plus radio
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: Heerenveen
- heinvandermeijs
- Type: R1200RT
- Bijz: R1200rt uit 2010
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: tilburg
- Contacteer:
Welkom Casper, op dit mooie
Hein

Het leven hoort een groot feest te zijn, waarin niks moet en alles kan
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!