Worden mijn belastingcenten wel goed besteed?

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderator: RT_Patrick

blackers
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Flevoland

Worden mijn belastingcenten wel goed besteed?

Ongelezen bericht door blackers »

Vanmiddag - even snel tussendoor - van mijn werkplek naar het Ketelmeer gereden om, om 14:35 uur, de JSF te aanschouwen tijdens de rondvlucht. Komend vanuit het noorden, maakte de JSF een mooi bocht boven URK om vervolgens in oostelijke richting te vliegen richting Twente. Los van alle opvattingen etc., een mooi gezicht. En begeleid door een F16, waardoor het verschil ook goed te zien was.

[groet]
Kreidler 1972-1974
K100LT 1995-1998
R100RT 2002-2003
R1150RT 2003-2009
R1200RT 2009-2019
motorloos 2019-heden
Why don't we call it a day before we call it a nightmare
BRS07
Type: R1250RT
Bijz: Geheel eigen ontwerp 1250 RT
Woonplaats of omgeving: Randstad

Re: Worden mijn belastingcenten wel goed besteed?

Ongelezen bericht door BRS07 »

Tuurlijk wel kijk eens naar al die mooie projecten: De Fyra, de reorganisatie van de politie, het failliete ROC Leiden, Griekenland in combinatie met Brussel, de verbreding van de A4 , wat onterechte subsidies naar Roemenië, en zo is er nog wel meer te vinden. Het is gemakkelijk geld uitgeven van anderen en met name als je het gemakkelijk weg kan halen bij de werkenden en ouderen.

Klinkt misschien wat zuur maar na 46 jaar werken heb ik op mijn 61e te horen gekregen dat ik "geraakt wordt door de reorganisatie" een mooi woord voor aan de kant geschopt worden.
Dank zij heren die grote mooie schoolgebouwen willen en niets met onderwijs hebben :evil:

[groet] Hans Beijersbergen.
Ton1959
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R80
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Tilburg

Ongelezen bericht door Ton1959 »

blackers schreef:Vanmiddag - even snel tussendoor - van mijn werkplek naar het Ketelmeer gereden om, om 14:35 uur, de JSF te aanschouwen tijdens de rondvlucht. Komend vanuit het noorden, maakte de JSF een mooi bocht boven URK om vervolgens in oostelijke richting te vliegen richting Twente. Los van alle opvattingen etc., een mooi gezicht. En begeleid door een F16, waardoor het verschil ook goed te zien was.

[groet]
Maar wat is jou antwoord op de vraag die je hier plaatst?
blackers

Ton1959 schreef:
blackers schreef:Vanmiddag - even snel tussendoor - van mijn werkplek naar het Ketelmeer gereden om, om 14:35 uur, de JSF te aanschouwen tijdens de rondvlucht. Komend vanuit het noorden, maakte de JSF een mooi bocht boven URK om vervolgens in oostelijke richting te vliegen richting Twente. Los van alle opvattingen etc., een mooi gezicht. En begeleid door een F16, waardoor het verschil ook goed te zien was.

[groet]
Maar wat is jou antwoord op de vraag die je hier plaatst?
Ik hoop eigenlijk dat achteraf blijkt dat het totale verspilling is geweest. Maar mijn gezond verstand zegt dat het in de tussentijd niet onverstandig is iets achter de hand te hebben voor het geval dat. Tja, en dat kost nu eenmaal een paar centen. Maar misschien zitten we over 25 jaar wel naar de JSF parlementaire enquete commissie te kijken. Achteraf kun je een koe in de kont kijken.

[groet]
Kreidler 1972-1974
K100LT 1995-1998
R100RT 2002-2003
R1150RT 2003-2009
R1200RT 2009-2019
motorloos 2019-heden
blackers

BRS07 schreef:Tuurlijk wel kijk eens naar al die mooie projecten: De Fyra, de reorganisatie van de politie, het failliete ROC Leiden, Griekenland in combinatie met Brussel, de verbreding van de A4 , wat onterechte subsidies naar Roemenië, en zo is er nog wel meer te vinden. Het is gemakkelijk geld uitgeven van anderen en met name als je het gemakkelijk weg kan halen bij de werkenden en ouderen.

Klinkt misschien wat zuur maar na 46 jaar werken heb ik op mijn 61e te horen gekregen dat ik "geraakt wordt door de reorganisatie" een mooi woord voor aan de kant geschopt worden.
Dank zij heren die grote mooie schoolgebouwen willen en niets met onderwijs hebben :evil:

[groet] Hans Beijersbergen.
Er gaan heel veel dingen mis en de (persoonlijke) voorbeelden zijn inderdaad schrijnend. Sommige dames en heren bestuurders - het 'old boys network', verblind door het grote geld, macht en aanzien, zijn incompetent en kunnen niet met de weelde omgaan.

[groet]
Kreidler 1972-1974
K100LT 1995-1998
R100RT 2002-2003
R1150RT 2003-2009
R1200RT 2009-2019
motorloos 2019-heden
Arjan W
2024
2024
Type: R1150RT
Bijz: De bestuurder
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amersfoort

Ongelezen bericht door Arjan W »

blackers schreef:Er gaan heel veel dingen mis en de (persoonlijke) voorbeelden zijn inderdaad schrijnend. Sommige dames en heren bestuurders - het 'old boys network', verblind door het grote geld, macht en aanzien, zijn incompetent en kunnen niet met de weelde omgaan. [groet]
Waar geld is, zijn profiteurs... Dat weet ik met mijn financiële achtergrond maar al te goed. Er bestaat niets zoals korte termijn synergiën en vaak worden fusies gedreven door ego's van bestuurders.

Maar een ding heb ik wel redelijk goede verwachtingen bij, dat is de input van Nederland in de bouw en eigenaarschap van de F35. Kijkend bij Thalis en andere bedrijven zie ik een groot deel (wellicht zelfs meer) van het bedrag wat wij per vliegtuig besteden weer terugvloeien naar Nederlandse bedrijven.

Groet,
Arjan
De rit is altijd het mooist, na de warme thuiskomt!Liever tien keer neon-yellow, dan een keer niet gezien.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “RT Café”