Eddy
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
- eddy62
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: halsteren
Eddy
Hoi ik ben ed uit bergen op zoom heb sinds een paar maanden weer een bmw gekocht na een r1100rt/k1200lt/k1200r/fjr1300ben ik weer terug naar het begin een r1200rt de boxer en moet zeggen dit bevalt me toch het beste is een speciale belevenis als je er op rijdt een heerlijke tour motor waar ik samen met de vrouw al menig kilometertje mee heb weggetikt vind het leuk om zo eens op het forrum dingen te delen met andere rt rijders en lijkt me ook echt gaaf om volgend jaar met de de rt tour mee te gaan dus tot dan.
Gr Ed
Gr Ed
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Eddy
Hallo Ed,
Van harte welkom op het RT forum en gefeliciteerd met je aankoop. Je zult hier zeker iets van je gading vinden en bij problemen zijn er hier velen die je met raad en daad willen bijstaan als je er zelf niet meer uitkomt. Natuurlijk zijn we ook nieuwsgierig naar jouw/jullie ervaringen met de RT.
Schrijf 18 en 25 april 2010 maar vast in je agenda want op een van die twee dagen wordt het tweede RT Treffen georganiseerd. We informeren je via het forum.
mvrgr
Jos WRSM
Van harte welkom op het RT forum en gefeliciteerd met je aankoop. Je zult hier zeker iets van je gading vinden en bij problemen zijn er hier velen die je met raad en daad willen bijstaan als je er zelf niet meer uitkomt. Natuurlijk zijn we ook nieuwsgierig naar jouw/jullie ervaringen met de RT.
Schrijf 18 en 25 april 2010 maar vast in je agenda want op een van die twee dagen wordt het tweede RT Treffen georganiseerd. We informeren je via het forum.
mvrgr
Jos WRSM
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!