Vanmorgen ziekenbezoek gehad van mijn "buddy co-piloot"
We hebben allebei aan de indelingscomputer laten weten het wel goed met elkaar te kunnen vinden en dus graag samen te vliegen, lukt dan vervolgens best aardig
Eerst een bakkie en bijgebept. Vervolgens aan het werk gezet:
Vannacht dubbele dosis anti biotica gehad en de elleboog goed gekoeld, dus ik heb ook heus wel een paart torxjes aan gedraaid, waaronder deze rottige ellendeling:
Dat foam folie lag er tijdelijk voor als de torx bout weer eens viel, zodat ik die dan relatief makkelijk kon pakken. Hij moest namelijk op een nogal lastig te bereiken plekkie er in (bij de gele pijl), lukte mij alleen met een scharnier knietje op wat ratelsleutel onderdelen. Na een minuut of 10 a 15 gepruts zat dat rottige ding. Zou makkelijker zijn gegaan als ik de gehele pakjesdrager had gedemonteerd. Even naar gekeken, die optie en toch gekozen voor 10 minuten a 15 minuten ergernis.
Gebroederlijk in crew concept doorgewerkt (zijn we gewend ten slotte) en dit als resultaat:
Ben helemaal in mijn nopjes met het eindresultaat. Ja, er mag nog wel wat gepoetst worden aan het zwarte plastic en sowieso mag het hele spul nog wel ff in de wax. Dat gaat ook zeer zeker gebeuren nog voor ik weer in staat ben op de motoRT te gaan rijden.
Voorheen: 1981 Yamaha Maxim 550, 2001 R1150RS, 2010 R1200RT, 2015 R1200RS, 2017 R1200RS. Spätzi = 2019 R1250RT, ja ze heeft een naam, nee ik schaam me nix.