Hallo mede RTers

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

marcvv
Type: R1100RT
Bijz: Obsidian zwart (mercedes) inclusief koffers
Land: nl
Woonplaats of omgeving: burgum

Hallo mede RTers

Ongelezen bericht door marcvv »

Dag mede RTers
Even voorstellen. Ik ben Marc uit Burgem.
Omdat mijn vrouw niet lekker kon zitten achter op mijn NTV zijn we op zoek gegaan naar een motor waar weer samen lekker op konden toeren. Na een minder geslaagde uitstap naar een Honda pacific coast die wel afschreven op een rotonde met olie,gelukkig zelf alleen blauwe plekken maar motor totalloss.
Nu sinds een twee weken de -1100- van Rob uit Hardenberg overgenomen en rijd heerlijk.
Maandag de echte vuurdoop de elfstedentocht. Helaas kunnen we niet bij de RT meeting zijn ik heb die dag al een andere BMW meeting de sharknose meeting voor alle BMW'S tot 1988 een andere hobby van me
Afbeelding
niet de beste foto maar -1100- in Mercedes obsidian zwart metallic ook de koffers verder een v-stream scherm en een garmin navigatie.
Misschien zien we maandag nog wat mede forum leden _004
Geniet van elke dag
EileRT
Erelid
Erelid
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Hallo mede RTers

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Marc,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je introductie met je black beauty van een -1100- ! _004

Vele plezierige kilometers toegewenst voor jou en je vrouw . . . te beginnen dus a.s. maandag bij de Elfstedentocht op de motor in ons mooie Fryslan! Big RT Smile

[groet] Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Bert M
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: F650GS
Land: Verenigd Koninkrijk
Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire

Ongelezen bericht door Bert M »

Van harte welkom op ons mooie RT-forum! Nog veel veilige en plezierige kilometers toegewenst. En natuurlijk veel leesplezier _004

[groet]

Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M

Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
robi
Type: R1200RT
Bijz: Graphit
V-stream ruit
Zumo 595
Sena SMH10
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: overijssel

Ongelezen bericht door robi »

Hoi Marc,

Welkom op dit forum en veel plezier met je black beaty. Ik heb er altijd met veel plezier opgereden. Ik hoop dat je er nog veel plezierige kilometers op mag maken. Succes met de Elfstedentocht.

Gr Rob
Knowledge speaks, but wisdom listens
Jeroen1969
Type: R1250RT
Bijz: Spezial Option 719 Blue Planet
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Lage Vuursche

Ongelezen bericht door Jeroen1969 »

Veel plezier met je zwarte aanwinst. Uiteraard was de betaling niet als de kleur van de fiets . . . -naughty- _004
Voorheen: 1981 Yamaha Maxim 550, 2001 R1150RS, 2010 R1200RT, 2015 R1200RS, 2017 R1200RS. Spätzi = 2019 R1250RT, ja ze heeft een naam, nee ik schaam me nix.
marcvv
Bijz: Obsidian zwart (mercedes) inclusief koffers
Land: nl
Woonplaats of omgeving: burgum

Ongelezen bericht door marcvv »

Dank allemaal voor het warme welkom. Wat een heerlijke rit gisteren motor begint al lekker eigen te worden en lijkt wel steeds lekker te gaan lopen. Dit gaan we vast vaker doen.
Zag dat jij ook niet lang meer getwijfeld hebt Rob ook een zeer mooie motor geworden we komen elkaar vast nog wel een keer tegen
Geniet van elke dag

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”